Język: PL | EN Czcionka: A A+ A + + Kontrast: Kontast Kontast Kontast Kontast
X Kongres CFO Spółek Giełdowych SEG
Termin:

19.10.2022

20.10.2022

Miejsce:

Hotel Warszawianka w Jachrance

Program:

Udział:

Fizycznie

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych ma przyjemność zaprosić na X Kongres CFO Spółek Giełdowych SEG. Jest to kolejne cyklicznie planowane wydarzenie, organizowane w ramach misji edukacyjnej SEG, podczas którego będą mogli Państwo wymienić się doświadczeniami dotyczącymi pracy CFO spółek giełdowych oraz zdobyć wiedzę pomocną w zarządzaniu spółką.

Kongres odbędzie się w dniach 19-20 października 2022 roku w Centrum Kongresowym Hotelu Warszawianka w Jachrance.

Dwudniowe spotkanie w gronie CFO czołowych spółek giełdowych rozpoczną cztery dyskusje panelowe, podczas których zastanowimy się nad zmianami w otoczeniu gospodarczym i rynkowym (perspektywa makroekonomiczna, inflacja a rynek kapitałowy, nowe możliwości finansowania, implikacje odejścia od wskaźnika WIBOR, koszty i korzyści związane z notowaniem) oraz finansowymi aspektami zrównoważonego rozwoju (zielone finansowanie, taksonomia Sustainable Finance, MSSF-y a ESRS-y ). Poruszymy również zagadnienia związane z IT w służbie CFO, a w szczególności takie kwestie, jak: systemy pomocne w zarządzaniu finansami, zmiany regulacyjne wymagające nowych rozwiązań IT, możliwości analizy coraz szerszego zakresu danych. Na zakończenie części merytorycznej odbędzie się debata "Zarządzanie ryzykiem w spółce giełdowej", podczas której między innymi zajmiemy się identyfikacją i minimalizacją nowych rodzajów ryzyk, omówimy zarządzanie ryzykiem regulacyjnym i podatkowym oraz możliwy zakres transferu ryzyka.

Dzień uwieńczą Koktajle tematyczne oraz Wieczorna Gala, połączona z kolacją i zabawą przy muzyce.

Drugiego dnia zaplanowaliśmy warsztaty tematyczne w dwóch turach. Na zakończenie Kongresu zapraszamy do udziału w dyskusji panelowej "Finansowe aspekty identyfikacji łańcucha dostaw". Podczas debaty omówimy takie zagadnienia, jak: wpływ pandemii na reorganizację łańcuchów dostaw, wymogi regulacyjne dotyczące identyfikacji łańcucha dostaw, odpowiedzialność spółki za swoich dostawców.

Mamy nadzieję, że tak, jak w latach poprzednich, wydarzenie nie tylko zapewni wysoki poziom merytoryczny, ale również będzie bardzo ważne dla integracji środowiska związanego z rynkiem kapitałowym w Polsce.

Kongres odbędzie się stacjonarnie. Udział mogą wziąć osoby zaszczepione oraz ozdrowieńcy (deklaracja w formularzu zgłoszeniowym oraz certyfikat). Jeżeli sytuacja epidemiczna na to pozwoli, w wydarzeniu będą mogły wziąć udział również osoby niezaszczepione.

I dzień Kongresu będzie nagrywany.

Dodatkowe informacje

Główną ideą Kongresu CFO jest integracja środowiska finansów oraz omówienie trendów mających wpływ na pracę CFO w spółkach giełdowych - a w szczególności, jak finanse wspierają biznes, jaki jest łańcuch sukcesu, czyli co powoduje, że CFO jest potrzebny i dlaczego jego rola będzie wzrastać.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ:

  • Zakres tematyczny wychodzący poza narzędzia i przepisy
  • Topowi eksperci ze świata finansów
  • Best practices
  • Networking


DLA KOGO?
Dla spółek notowanych na GPW, a w szczególności:

  • Członków Zarządów odpowiedzialnych za finanse (CFO)
  • Dyrektorów Finansowych
  • Dyrektorów departamentów controllingu finansowego
  • Prokurentów i Głównych Księgowych


Zapraszamy do zapoznania się z poprzednią edycją Kongresu CFO:

Pełna relacja z wydarzenia: https://seg.org.pl/wydarzenie/pokaz/ix-kongres-cfo-spolek-gieldowych-seg

Dodatkowe informacje

Zgłoszenia udziału prosimy wysyłać do 30 września br. Do tego terminu możemy zagwarantować miejsce w hotelu, po tym terminie - w zależności od dostępności miejsc.

Hotel Warszawianka w Jachrance:

Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00 i trwa do godz. 12.00 dnia następnego. Wcześniejsza dostępność pokoi jedynie w miarę wolnych miejsc. Organizator oferuje również bezpieczne miejsce do przechowywania bagażu.

Nocleg - cennik (należy zaznaczyć odpowiednio w formularzu zgłoszeniowym):

Pokój jednoosobowy - 450 PLN brutto (ze śniadaniem)
Pokój dwuosobowy - 500 PLN brutto (ze śniadaniem)
Pokój trzyosobowy - 665 PLN brutto (ze śniadaniem) - opcja uzależniona od dostępności

Dojazd organizowany przez SEG (chęć skorzystania należy zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym):

19 października br. (środa) - odjazd o godz. 9:30, parking przy Pałacu Kultury w Warszawie (parking dla autokarów od strony baru pod Iglicą).
20 października br. (czwartek) - odjazd o godz. 14:45, wejście główne Hotel Warszawianka w Jachrance.

Zaświadczenia:

Zaświadczenia za uczestnictwo w wydarzeniach SEG począwszy od września 2021 są dostępne na koncie użytkownika (po zalogowaniu) w zakładce „Moje zaświadczenia”.  Zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w wydarzeniach, które odbyły się przed wrześniem 2021 będą wystawiane wg. dotychczasowej procedury. Zobacz więcej

10:30 - 11:45
Rejestracja gości i kawa powitalna
11:45 - 12:00
Oficjalne otwarcie i powitanie gości
dr Mirosław Kachniewski Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Dyskusja panelowa I
12:00 - 13:00
Zmiany w otoczeniu gospodarczym i rynkowym
  • Perspektywa makroekonomiczna
  • Inflacja a rynek kapitałowy
  • Nowe możliwości finansowania
  • Implikacje odejścia od wskaźnika WIBOR
  • Koszty i korzyści związane z notowaniem
dr Mirosław Kachniewski Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Jarosław Niedzielewski Dyrektor Departamentu Inwestycji i Chief Investment Officer, Investors TFI
Piotr Wojnar Adwokat, Partner Zarządzający, Kancelarii act BSWW legal & tax
Przedstawiciel Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych
Ludwik Kotecki Członek RPP
13:00 - 14:00
Lunch
Dyskusja panelowa II
14:00 - 15:15
Finansowe aspekty zrównoważonego rozwoju
  • Zielone finansowanie
  • Taksonomia Sustainable Finance
  • MSSF-y a ESRS-y
Piotr Biernacki Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Michał Głowacki Radca Prawny, Partner, Kancelaria Baker McKenzie
Arkadiusz Marat Prezes Zarządu, ELMECH-ASE
Łukasz Pobudejski Dyrektor Zarządzający Pionu Finansowania Specjalistycznego, Bank BNP Paribas
Paweł Zaczyński Associate Partner, Audyt, Grant Thornton
dr Luiza Wyrębkowska Radca Prawny, Counsel, Kancelaria B2RLaw Jankowski, Stroiński, Zięba i Partnerzy
15:15 - 15:45
Przerwa kawowa
Dyskusja panelowa III
15:45 - 17:00
IT w służbie CFO
  • Systemy pomocne w zarządzaniu finansami
  • Zmiany regulacyjne wymagające nowych rozwiązań IT
  • Możliwości analizy coraz szerszego zakresu danych
Magdalena Raczek-Kołodyńska Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Paweł Czarnecki Senior Productivity Engineer, APN Promise
Paweł Krupa Product Manager – systemy FK/HR, Comarch
Jacek Kunicki Członek Zarządu ds. Finansów, Orange Polska
Tomasz Kuciel CEO, EDISON
Krzysztof Kowal Współzałożyciel i Prezes Zarządu Incube CPM, Co-founder i CEO w Qalcwise.com
Dyskusja panelowa IV
17:00 - 17:45
Zarządzanie ryzykiem w spółce giełdowej
  • Identyfikacja i minimalizacja nowych rodzajów ryzyk
  • Zarządzanie ryzykiem regulacyjnym i podatkowym
  • Możliwy zakres transferu ryzyka
Robert Wąchała Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Monika Gorgoń Członek Zarządu, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Marta Równa Główny Specjalista ds. Ubezpieczeń Majątkowych, Broker Ubezpieczeniowy, International Risk & Corporate Advisory (IRCA)
Justyna Bauta-Szostak Partner, Doradca Podatkowy, Radca prawny, MDDP
18:00 - 19:00
Koktajle tematyczne
Tylko dla Członków Zwyczajnych SEG
19:00 - 20:00
Kameralne spotkanie z Gościem Specjalnym [tylko dla Członków Zwyczajnych SEG]
Wszyscy uczestnicy Kongresu
20:00 - 02:00
Wieczorna Gala, połączona z kolacją, wystąpieniem Gościa Specjalnego i zabawą przy muzyce
09:00 - 10:30
Pierwsza tura warsztatów w grupach
10:30 - 11:00
Przerwa kawowa
11:00 - 12:30
Druga tura warsztatów w grupach
12:30 - 13:30
Lunch
Debata podsumowująca Kongres
13:30 - 14:30
Finansowe aspekty identyfikacji łańcucha dostaw
  • Wpływ pandemii na reorganizację łańcuchów dostaw
  • Wymogi regulacyjne dotyczące identyfikacji łańcucha dostaw
  • Odpowiedzialność spółki za swoich dostawców
dr Mirosław Kachniewski Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Piotr Biernacki Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Magdalena Raczek-Kołodyńska Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Robert Wąchała Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Partnerzy Instytucjonalni
Partner Strategiczny
Partnerzy Główni
Partnerzy Wspierający
Partnerzy Technologiczni
Piotr Dylak

Piotr Dylak

Dyrektor Departamentu Finansowania Handlu, Bank BNP Paribas

Życiorys
Maria Krawczyńska

Maria Krawczyńska

Dyrektorka Departamentu CSR i Zrównoważonych Finansów, Bank BNP Paribas, Członkini Zarządu Fundacji BNP Paribas

Życiorys

OPIS WARSZTATU

  • Znaczenie czynników ESG przy pozyskiwaniu finansowania
  • Sustainability Linked Loans
  • Green Loans
  • Finansowanie ekspansji i handlu zagranicznego
Piotr Wysocki

Piotr Wysocki

Partner, Baker McKenzie

Życiorys
Piotr Tatara

Piotr Tatara

Senior Associate, Baker McKenzie

Życiorys
Piotr Maksymiuk

Piotr Maksymiuk

Senior Associate, Baker McKenzie

Życiorys

OPIS WARSZTATU

  • Podatek minimalny
  • Podatek od przerzuconych dochodów
  • Inne wybrane zmiany podatkowe
Paweł Czarnecki

Paweł Czarnecki

Senior Productivity Engineer, APN Promise

Życiorys
Łukasz Stangel

Łukasz Stangel

Architekt rozwiązań Data Platform, Trener wewnętrzny i zewnętrzny, APN Promise

Życiorys

OPIS WARSZTATU

  • Obszary zastosowań
  • Ucieczka od długu technologicznego
  • Szybkość tworzenia i łatwość wprowadzania zmian
  • Bezpieczeństwo
  • „Każdy może być programistą”
dr Łukasz Cichy

dr Łukasz Cichy

Specjalista w obszarze Governance Risk Compliance, Doradca GPW w Warszawie

Życiorys
Anna Guz

Anna Guz

Dział IT, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie

Życiorys

OPIS WARSZTATU

  • Założenia i funkcjonalności modułu Governance - zarządzanie procesami w spółce
  • Założenia i funkcjonalności modułu Risk - zarządzanie ryzykiem w spółce
  • Założenie i funkcjonalności modułu Compliance - zarządzanie zgodnością w spółce
  • Prezentacja działania systemu GRC GPW Tech w praktyce
Plamen Penchev

Plamen Penchev

Sales Manager CEE at OneStream

Życiorys
Przedstawiciel Incube

Przedstawiciel Incube

Życiorys

OPIS WARSZTATU

Podczas warsztatów omówimy, w jaki sposób zunifikowana platforma technologiczna może pomóc w usprawnieniu procesów finansowych:

  • Zamknięcia i konsolidacji (spełniaj najbardziej złożone globalne wymagania dotyczące konsolidacji i raportowania.
  • Zautomatyzuj i przyspiesz proces zamykania finansowego i raportowania)
  • Budżetowania i prognozowania (dopasuj planowanie finansowe i operacyjne oraz zarządzaj wieloma scenariuszami z elastycznością i kontrolą)
  • Raportowania i analizy (zunifikuj informacje finansowe i operacyjne, aby zwiększyć wydajność)
  • Jakości danych finansowych (zwiększ zaufanie do wyników finansowych i operacyjnych dzięki zaawansowanej integracji danych, walidacji, certyfikacji i ścieżkom audytu)
  • Sygnalizacji finansowej (identyfikuj kluczowe trendy i sygnały finansowe, wykorzystując dane transakcyjne z systemów operacyjnych i łącząc je z danymi finansowymi)

Agata Bednarczyk
Kontakt ws. Wydarzenia

Agata Bednarczyk

Manager ds. Konferencji
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

tel.: 501 188 438

e-mail: agata.bednarczyk@seg.org.pl

Magdalena Cieciura
Kontakt ws. Członkostwa w SEG

Magdalena Cieciura

Specjalista ds. Współpracy z Emitentem
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

tel.: 512 588 425

e-mail: magdalena.cieciura@seg.org.pl

Data aktualizacji: 2022-09-21

Zobacz również:

Szybkie menu