Język: PL | EN Czcionka: A A+ A + + Kontrast: Kontast Kontast Kontast Kontast
Narzędzia komunikacji korporacyjnej online
Termin:

18.09.2013

Miejsce:

Sala Notowań warszawskiej GPW, ul. Książęca 4

Program:

Udział:

Fizycznie

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych miało przyjemność zaprosić na seminarium „Narzędzia komunikacji korporacyjnej online”. Spotkanie odbyło się 18 września 2013 roku w Sali Notowań warszawskiej GPW (ul. Książęca 4). Partnerem wydarzenia była Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.

Konferencja skierowana była do przedstawicieli relacji inwestorskich i osób odpowiadających za komunikację korporacyjną w spółkach giełdowych. Zaproszeni eksperci w praktyce zaprezentowali kwestie efektywnej komunikacji z inwestorami, przy wykorzystaniu najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych. Skoncentrowaliśmy się głównie na następujących zagadnieniach:

  • prezentacja jako niedoceniane narzędzie relacji inwestorskich
  • ewolucja strony korporacyjnej spółki giełdowej, czyli jak zmieniła się ona w ostatnich latach
  • komunikacja wideo w relacjach z inwestorami
  • specyfika relacji z inwestorami indywidualnymi

Seminarium przeznaczone było dla przedstawicieli spółek należących do SEG. Udział był bezpłatny.

Dodatkowe informacje

Seminarium przeznaczone było dla przedstawicieli spółek należących do SEG. Udział był bezpłatny.

Transmisja

Transmisja online realizowana była dzięki firmie GPW Media


12:00 - 12:20
Rejestracja gości i kawa powitalna
12:20 - 12:35
Otwarcie konferencji
Mirosław Kachniewski Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
12:35 - 13:15
Prezentacja jako niedoceniane narzędzie relacji inwestorskich
  • Jak spółki giełdowe wykorzystują prezentacje? Wyniki autorskich badań NOBILI PARTNERS
  • Do czego służą prezentacje? Cele i sposoby wykorzystania prezentacji inwestorskich w komunikacji spółki giełdowej
  • Jak zostać presentation designerem? Praktyczne wskazówki tworzenia dobrych prezentacji inwestorskich
Piotr Biernacki Przewodniczący Komitetu Zrównoważonego Rozwoju
13:15 - 13:55
How Corporate websites and online Communication are changing
  • Corporate websites are changing the way they present corporate information
  • In an attempt to tell the company story in the online environment in a more effective way, communication and top managers are on the constant lookout for innovative patterns of design, graphic layout, and, above all, structure and content
  • Many listed companies are abandoning the traditional presentation models based on old-fashioned corporate brochures, and are experimenting different online formats and narrative
Dario Mezzaqui Senior Consultant - Online Corporate Communication Message Sp. z o.o.
13:55 - 14:15
Przerwa kawowa
14:15 - 14:55
Komunikacja wideo w relacjach z inwestorami
  • Moda czy konieczność
  • Zalety video-contentu
  • Jak wykorzystać nowe możliwości
Renata Żukowska Dyrektor Działu Media WSEInfoEngine SA
14:55 - 15:35
Specyfika relacji z inwestorami indywidualnymi

  • Wnioski wynikające z badania profilu inwestora indywidualnego
  • Potencjalny wzrost znaczenia tej grupy inwestorów
  • Doświadczenia spółek zagranicznych
Wnioski wynikające z badania profilu inwestora indywidualnego Potencjalny wzrost znaczenia tej grupy inwestorów Doświadczenia spółek zagranicznych
    dr Michał Masłowski Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych
    15:35 - 16:00
    Lunch
    Partner
    Patroni Medialni

    Agata Bednarczyk
    Kontakt ws. Wydarzenia

    Agata Bednarczyk

    Manager ds. Konferencji
    Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

    tel.: 501 188 438

    e-mail: agata.bednarczyk@seg.org.pl

    Data aktualizacji: 2021-07-23

    Zobacz również:

    Szybkie menu