Język: PL | EN Czcionka: A A+ A + + Kontrast: Kontast Kontast Kontast Kontast
Komunikacja korporacyjna online
Termin:

19.09.2012

Miejsce:

Sala NewConnect warszawskiej GPW (ul. Książęca 4)

Program:

Udział:

Fizycznie

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych miało przyjemność zaprosić na seminarium poświęcone komunikacji korporacyjnej online. Spotkanie odbyło się 19 września 2012 roku w Sali NewConnect warszawskiej GPW (ul. Książęca 4). Partnerem wydarzenia była Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.

Konferencja skierowana była do przedstawicieli relacji inwestorskich i osób odpowiadających za komunikację korporacyjną w spółkach giełdowych. Zaproszeni eksperci w praktyce zaprezentowali kwestie efektywnej komunikacji z inwestorami, przy wykorzystaniu najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych. Skoncentrowaliśmy się głównie na następujących zagadnieniach:

  • oczekiwania inwestorów indywidualnych wobec spółek
  • jak zmienić stronę korporacyjną spółki
  • wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji z inwestorami
  • RSS, strona mobilna
  • przekaz wideo w relacjach inwestorskich

Udział w konferencji był bezpłatny.

Autorem zdjęć jest Małgorzata Drążek

Dodatkowe informacje

Seminarium przeznaczone było dla przedstawicieli spółek należących do SEG.
12:30 - 12:45
Rejestracja uczestników i powitalna kawa
12:45 - 12:55
Otwarcie seminarium
Mirosław Kachniewski Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
12:55 - 13:25
Oczekiwania inwestorów indywidualnych wobec spółek
  • Charakterystyka inwestora indywidualnego
  • Oczekiwania inwestora względem zakresu informacji
  • Jakie formy komunikacji preferuje inwestor indywidualny


Michał Masłowski Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych
13:25 - 13:55
Jak zmienić korporacyjną stronę internetową spółki, aby uzyskać nową jakość komunikacji korporacyjnej online?

Bogata treść, większa transparentność i częstszy kontakt z interesariuszami – studium przypadku:

  • analiza stron korporacyjnych polskich spółek w świetle międzynarodowych dobrych praktyk
  • wysokiej jakości strona korporacyjna jako najważniejsze narzędzie managera IR
  • najczęściej występujące błędy w serwisach korporacyjnych
  • rozwiązania Message


Dario Mezzaqui Senior Consultant - Online Corporate Communication Message Sp. z o.o.
Bartosz Sawulski Consultant - Online Corporate Communication Message Sp. z o.o.
13:55 - 14:25
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji z inwestorami
  • Blogi, fora dyskusyjne, serwisy społecznościowe i ich znaczenie w relacjach inwestorskich
  • Social media policy – jak ją przygotować i wdrożyć w spółce publicznej
  • Dobre praktyki komunikacji w mediach społecznościowych
Piotr Biernacki Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
14:25 - 14:45
Przerwa kawowa
14:45 - 15:15
RSS, mobilna strona
  • Czy inwestorzy korzystają z tych form komunikacji
  • Kiedy warto opracowywać aplikacje mobilne
  • Jak budować (co pominąć/co jest zbędne, co podkreślić)
Mikołaj Machowczyk Head of Mobile, K2 Internet SA
15:15 - 15:45
Przekaz wideo w relacjach inwestorskich
  • Zalety komunikacji wideo
  • Przekaz online i vod
  • Możliwości i sposoby wykorzystania materiałów wideo
  • Jak dobrze wypaść przed kamerą?
Małgorzata Żmijewska-Kukiełka Redaktor, GPW Media
Partner
Patroni Medialni

Agata Bednarczyk
Kontakt ws. Wydarzenia

Agata Bednarczyk

Manager ds. Konferencji
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

tel.: 501 188 438

e-mail: agata.bednarczyk@seg.org.pl

Joanna Bielecka

Joanna Bielecka

Manager ds. Komunikacji z Emitentem Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Kontakt w sprawie członkostwa w SEG

tel.: (22) 826 26 89

e-mail: joanna.bielecka@seg.org.pl

Data aktualizacji: 2021-07-05

Zobacz również:

Szybkie menu