Errata do wyników 6. edycji Badania Świadomości Klimatycznej CCA
Cieszymy się, że Badanie Świadomości Klimatycznej CCA (ang. corporate Climate Crisis Awareness study) spotyka się z dobrym przyjęciem oraz prowadzi do wielu istotnych dyskusji na temat raportowania danych niefinansowych w Polsce. Spółki objęte badaniem stoją u progu znaczącej zmiany, czyli oparcia raportowania niefinansowego o standard ESRS (European Sustainability Reporting Standard). Tym bardziej cieszy fakt, że poziom świadomości klimatycznej spółek rośnie, a wyniki badania są przez nie analizowane. Co więcej, z każdym rokiem coraz więcej spółek raportuje zagadnienia związane ze zmianą klimatu.
Dziękujemy serdecznie za wszystkie zgłoszone uwagi, zapytania oraz wnioski. Każdy z nich jest przedmiotem analizy.
W wyniku ponownego rozpatrzenia zawartości raportów rocznych oraz odniesienia do dodatkowych oświadczeń spółek nt. zrównoważonego rozwoju informujemy, że Grupa CD Projekt uzyskała w badaniu 9,34 pkt, tym samym dołączając do ścisłego grona liderów rankingu Spółek Świadomych Klimatycznie, które osiągnęły wynik powyżej 9 punktów.
Gratulujemy serdecznie Grupie CD Projekt oraz wszystkim liderom rankingu CCA.
Przyszłość Badania CCA
Jednocześnie przypominamy, że w związku z nowymi regulacjami i wymogami unijnymi w zakresie odpowiedzialności klimatycznej autorzy zdecydowali, że Badanie CCA w dotychczasowej formie nie będzie kontynuowane. Inicjatorzy pracują obecnie nad nowymi kryteriami dostosowanymi do aktualnych realiów rynkowych i regulacji prawnych w obszarze ESG.
Pełne wyniki dostępne są dostępne w infografice, która znajduje się poniżej.
Dziękujemy za wszystkie uwagi, które posłużą dalszemu doskonaleniu badań!
Data aktualizacji:
2024-11-29