Język: PL | EN Czcionka: A A+ A + + Kontrast: Kontast Kontast Kontast Kontast
Spotkanie konsultacyjne w ramach XIV FC „Identyfikacja i obieg informacji poufnej”
Termin:

18.12.2024

Miejsce:

online

Program:

Udział:

Online

| SAVE THE DATE |

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych ma przyjemność zaprosić na spotkanie konsultacyjne „Identyfikacja i obieg informacji poufnej” w ramach cyklu spotkań XIV Forum Cenotwórczości, które odbędzie się 18 grudnia 2024 roku w godzinach 10:00 - 11:30.

Spotkanie konsultacyjne będzie poświęcone odpowiedziom na pytania uczestników w zakresie identyfikacji i obiegu informacji poufnej. 

Spotkanie przewidziane jest dla osób, które uczestniczyły w webinariach 4 grudnia oraz 11 grudnia br. 


Zachęcamy do nadsyłania pytań przed spotkaniem na adres email: regulacje@seg.org.pl do dnia 13 grudnia br. Podczas spotkania w pierwszej kolejności udzielone zostaną odpowiedzi na pytania nadesłane mailem. Następnie będziemy odpowiadali na pytania uczestników spotkania zadawane na żywo (tj. będzie możliwość skorzystania z kamerki i mikrofonu).

WAŻNE: Spotkanie ma charakter konsultacyjny i nie będzie nagrywane. Uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w spotkaniu z użyciem mikrofonu oraz kamerki.


Już dzisiaj zachęcamy Państwa do wpisania daty webinarium do swoich kalendarzy! Rejestracja ruszy po 4 grudnia br.

Można ustawić sobie powiadomienie, klikając przycisk "Powiadom mnie o starcie rejestracji" w prawym górnym rogu strony wydarzenia i wpisując swój adres e-mail.



Zapraszamy na pozostałe webinaria z cyklu XIV Forum Cenotwórczości - dostępne po kliknięciu TUTAJ.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

  • Omówienie najważniejszych wyzwań związanych identyfikacją i obiegiem informacji poufnej 
  • Odpowiedzi na przesłane wcześniej pytania uczestników
  • Możliwość czynnego udziału w spotkaniu
  • Wymiana poglądów z ekspertami


Wydarzenie skierowane jest do osób wyznaczonych w spółce do sporządzania i publikacji raportów bieżących i okresowych, jak również monitoringu oraz zapewnienia właściwego przepływu informacji podlegających raportowaniu.

Zaświadczenia

Zaświadczenia za uczestnictwo w wydarzeniach SEG począwszy od września 2021 są dostępne na koncie użytkownika (po zalogowaniu) w zakładce „Moje zaświadczenia”.  Zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w wydarzeniach, które odbyły się przed wrześniem 2021 będą wystawiane wg. dotychczasowej procedury. Zobacz więcej
09:45 - 10:00
Logowanie, rozmowy kuluarowe
10:00 - 10:05
Otwarcie spotkania
10:05 - 11:25
Podczas warsztatu konsultacyjnego będzie można uzyskać szczegółowe odpowiedzi na konkretne pytania, które pojawiły się w spółce.
11:25 - 11:30
Zamknięcie spotkania
Patroni Medialni

Agata Bednarczyk
Kontakt ws. Wydarzenia

Agata Bednarczyk

Manager ds. Konferencji
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

tel.: 501 188 438

e-mail: agata.bednarczyk@seg.org.pl

Magdalena Cieciura
Kontakt ws. Członkostwa w SEG

Magdalena Cieciura

Specjalista ds. Współpracy z Emitentem
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

tel.: 512 588 425

e-mail: magdalena.cieciura@seg.org.pl

Data aktualizacji: 2024-09-18

Zobacz również:

Szybkie menu