Język: PL | EN Czcionka: A A+ A + + Kontrast: Kontast Kontast Kontast Kontast
O czym spółka wiedzieć powinna - komunikacja i budowanie polityki informacyjnej w spółce spotkanie dla przyszłych debiutantów Cz.I
Termin:

07.09.2006

Miejsce:

Warszawa

Program:

Program dostępny wkrótce

Udział:

Fizycznie

Kolejne spotkanie w ramach cyklu "O czym spółka wiedzieć powinna - komunikacja i budowanie polityki informacyjnej w spółce spotkanie dla przyszłych debiutantów Cz.I" odbyło się 7 września 2006 roku.

Warunkiem sukcesu spółki giełdowej jest dobre ułożenie relacji z otoczeniem rynkowym – z inwestorami, analitykami, mediami. W jaki sposób dotrzeć do wszystkich uczestników rynku? Jak przygotować się do emisji, by zakończyła się powodzeniem?
Na te pytania odpowiadają Hanna Linde Maciejec, pierwsza dyrektor działu promocji Giełdy i wykładowczyni komunikacji biznesowej na SGH, a także wiceprezes spółki INTERFERIE PL, która debiutowała na GPW już pod rządami nowych regulacji rynku kapitałowego.

Dodatkowa informacja

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Data aktualizacji: 2021-06-29

Zobacz również:

Szybkie menu