Rozpoczęło się głosowanie internetowe w Konkursie Raporty Społeczne, organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte, o którym pisaliśmy tutaj. Internauci będą mogli wybierać spośród 55 nadesłanych raportów, oddając swój głos poprzez formularz dostępny na stronie internetowej. Głosowanie potrwa do 20 września.
W Konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju (wcześniejsza nazwa: Konkurs Raporty Społeczne) przyznawane są nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. To inicjatywa mająca na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu (CSR), zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego, skierowana do firm i organizacji publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach. Pierwsza edycja konkursu miała miejsce w 2007 roku.
Tak jak co roku, także i w tym jedna z nagród w Konkursie Raporty Społeczne zostanie przyznana przez internautów. Otrzyma ją raport, który zdobędzie najwięcej głosów w internetowym głosowaniu. Głosować na wybrane 3 publikacje można do 20 września poprzez formularz dostępny na stronie http://raportyzr.pl/. W formularzu należy określić reprezentowaną grupę interesariuszy oraz wpisać swój adres e-mail niezbędny do weryfikacji oddanego głosu. Ważne by pamiętać, że głos zostanie zapisany w systemie dopiero po jego potwierdzeniu, co odbywa się poprzez kliknięcie linku przesłanego na podany adres e-mail. Dopiero wtedy głos jest ważny.
Pełna lista organizacji, których publikacje biorą udział w głosowaniu internautów w Konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju (kolejność alfabetyczna):
- Allegro,
- ArcelorMittal Poland,
- Auto Partner SA,
- Bank Millennium,
- BNP Paribas Bank Polska S.A.,
- BUDIMEX SA,
- Carlsberg Polska,
- Coca-Cola HBC Polska,
- Credit Agricole Bank Polska S.A.,
- Echo Investment,
- Emitel S.A.,
- ENERIS Surowce,
- Fundacja JiM,
- Fundacja Medicover,
- Fundacja Santander Bank Polska im. I. J. Paderewskiego,
- Gdańsk Transport Company S.A.,
- GK Lubelski Węgiel Bogdanka,
- Globe Trade Center S.A.,
- Grupa Agora,
- Grupa ENEA,
- Grupa ERGO Hestia,
- Grupa Eurocash,
- Grupa Kapitałowa CCC,
- Grupa LOTOS,
- Grupa Polenergia,
- Grupa Polsat Plus,
- Grupa Raben,
- Grupa Regionalna GOPR Grupa Jurajska,
- Grupa Żywiec S.A.,
- ING Bank Śląski,
- Jeronimo Martins Polska S.A.,
- Kaufland Polska Markety sp. z o.o. sp. j.,
- KGHM Polska Miedź S.A.,
- Kompania Piwowarska SA,
- Lidl Polska,
- LPP,
- LUG S.A.,
- mBank,
- Nhood Polska,
- Orange Polska,
- PKN ORLEN,
- PKO Bank Polski,
- PKP Energetyka,
- Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. (PZU SA),
- Rawlplug,
- Servier Polska,
- Solaris Bus & Coach sp. z o.o.,
- Stowarzyszenie Otwarte Klatki,
- TAURON Polska Energia S.A.,
- TIM SA,
- Totalizator Sportowy Sp. z o.o.,
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
- Urząd Transportu Kolejowego,
- Zarząd Transportu Metropolitalnego,
- Żabka Polska Sp. z o. o.
Menedżer projektu:
Kontakt dla mediów:
Data aktualizacji:
2021-09-16