Jest doradcą m.in. w dziedzinie raportowania pozafinansowego i zintegrowanego. Odpowiada za kompleksowe strategie i programy CSR, programy etyczne, komunikację społeczną, strategie wizerunkowe i audyty komunikacji marketingowej.
Autorka publikacji poświęconych CSR. Wykładowca CSR na studiach podyplomowych Relacji inwestorskich i komunikacji finansowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Wpisana do Bazy Doradców CSR PARP. Dwukrotna laureatka nagrody głównej w konkursie Związku Firm Public Relations „Złote Spinacze" za najlepsze kampanie komunikacji wewnętrznej i CSR. Nominowana do nagrody ZFPR „Protony 2013” za cykl konferencji Akademia CSR pod patronatem Ministerstwa Skarbu Państwa. Autorka koncepcji pierwszego wdrożenia w Polsce modelu raportowania zintegrowanego.
Wcześniej pracowała m.in. w Banku BGŻ na stanowiskach rzecznika prasowego i dyrektora departamentów Public Relations oraz promocji i marketingu.
Absolwentka Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów w dziedzinie: Audytu wewnętrznego, Rachunkowości i Kontroli Finansowej oraz Unii Europejskiej w Szkole Głównej Handlowej, a także Public Relations w Wyższej Szkole Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie.