Tomasz Kuciel - od 2012 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu w spółce Edison SA - pierwszego operatora elektronicznej wymiany danych w Polsce. Zmiany, które wprowadził w Spółce – głównie w zakresie polityki sprzedaży i marketingu – wprowadziły Edisona na ścieżkę dynamicznego wzrostu. W maju 2014 roku objął stanowisko wiceprezesa w spółce MedApp S.A., w której odpowiada za działania operacyjne oraz budżet i finanse, uczestnicząc jednocześnie w kształtowaniu rozwoju firmy. Na przełomie 2015 i 2016 doprowadził do wejścia spółki MedApp na giełdę (New Conncet).
W latach 2005-2012 jako Dyrektor Departamentu Zarządzania Sprzedażą odpowiadał za wsparcie dla sprzedaży i marketing operacyjny (Sales Operations) w Pionie Kluczowych Klientów Orange/TP obsługującym 500 największych korporacji i instytucji publicznych w Polsce. Jako Dyrektor Marketingu w Telekomunikacji Polskiej w Pionie Multimediów w latach 2001-2004 odpowiadał za kształtowanie strategii marketingowej i rozwój usług dostępu do Internetu, w tym za wprowadzenie na rynek Neostrady i pilotażowe wdrożenia usług telewizji i wideo przez Internet. W latach 1996-2000 pracował dla Internet Technologies Polska (obecnie GTS) - pierwszego prywatnego dostawcy Internetu w Polsce, gdzie początkowo tworzył i zarządzał śląskim oddziałem spółki, a następnie był Dyrektorem Marketingu. Służbowo i prywatnie zainteresowany rozwojem nowych technologii oraz rozwiązaniami z pogranicza nauki i biznesu.
Absolwent Ekonomii w Śląskiej Międzynarodowej Szkole Handlowej w Katowicach oraz podyplomowych studiów Foresight – zarządzanie przyszłością i planowanie strategiczne w Collegium Civitas.