Język: PL | EN Czcionka: A A+ A + + Kontrast: Kontast Kontast Kontast Kontast
Opis zdjęcia

Agnieszka Węglarz

Dyrektor Programu ICAN Total Marketing B2B, Harvard Business Review Polska

Agnieszka Węglarz

Dyrektor Programu ICAN Total Marketing B2B, Harvard Business Review Polska

Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim, stypendystka University College Galway oraz Sussex University w dziedzinie ekonomii i zarządzania. W latach 1996-2001 pracowała dla takich agencji reklamowych jak: JWT, Ammirati Puris Lintas, Publicis oraz Leo Burnett.

Od roku 2001 do roku 2006 była dyrektorem działu strategii w agencji G7. W latach 2007-2013 pracowała w firmie Polkomtel, gdzie odpowiadała za obszar strategii marketingowej dla rynku masowego i SOHO, a następnie za zarządzanie marką i wiedzą o kliencie. W okresie 2013-2014 jako dyrektor marketingu w Sygnity SA była odpowiedzialna za rozwój strategii marketingowej, a także zarządzanie marką, marketingiem produktowym, PR-em oraz komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy.

Szybkie menu