Zrównoważone finansowanie i raportowanie (transmisja online)

Opis

video_online_icon_blue.png

Wydarzenie będzie transmitowane online (możliwy jest udział zdalny)

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych ma przyjemność zaprosić na konferencję "Zrównoważone finansowanie i raportowanie", która odbędzie się 12 czerwca 2019 roku w Sali Imperium, poziom 0, Centrum Giełdowe w Warszawie (ul. Książęca 4, Warszawa). Partnerem wydarzenia jest Diaphane Software.

Na początku konferencji zajmiemy się oceną raportów niefinansowych 2018 oraz nowymi wytycznymi Komisji Europejskiej. Następnie eksperci omówią raportowanie śladu węglowego i jego redukcji oraz strategię zrównoważonego rozwoju a raportowanie niefinansowe.

W drugiej części spotkania przeanalizujemy gromadzenie danych niefinansowych i kalkulacje wskaźników, a następnie omówimy kryteria oceny sustainability przez inwestorów. W dalszej kolejności dyskutować będziemy na temat rozporządzenia sustainable finance i taksonomi, a na zakończenie prelegenci odpowiedzą na pytanie: jak rozmawiać o klimacie?

Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli spółek giełdowych, głównie osób odpowiedzialnych za relacje inwestorskie, komunikację, CSR, HR i środowisko.

Program

11:00 -11:25 Rejestracja uczestników i kawa powitalna
11:25-11:30

Otwarcie konferencji

BLOK I

11:30-11:55

Ocena raportów niefinansowych 2018

11:55-12:20

Nowe wytyczne Komisji Europejskiej

12:20-12:45

Raportowanie śladu węglowego i jego redukcji

12:45-13:10

Strategia zrównoważonego rozwoju a raportowanie niefinansowe

13:10-13:40

Przerwa kawowa

BLOK II
13:40-14:05 Gromadzenie danych niefinansowych i kalkulacja wskaźników
14:05-14:30

Kryteria oceny sustainability przez inwestorów

14:30-14:55 Rozporządzenie sustainable finance i taksonomia
14:55-15:20 Jak rozmawiać o klimacie?
15:20-16:00 Lunch

Partnerzy

Partner
  diaphane_logo.jpg  

Transmisja

Dane dostępowe do transmisji online będą wysyłane mailowo w dniu 11 czerwca br.

Rejestracja

Rejestracja na wydarzenie możliwa jest tylko i wyłącznie po wcześniejszym zalogowaniu się na stronę. Rejestracji można dokonać poprzez formularz rejestracyjny.

rejestracja_na_wydarzenie.jpg

Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 7 czerwca 2019 roku. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

ZASADY UDZIAŁU:

Spółki należące do SEG mogą wziąć udział w konferencji BEZPŁATNIE.

Pozostałe spółki giełdowe mogą wziąć udział w konferencji odpłatnie - 950 zł netto/osoba - bądź przystępując do Stowarzyszenia. Pierwszeństwo mają spółki SEG.

Uczestnictwo możliwe tylko i wyłącznie po uprzednim (mailowym) potwierdzeniu zgłoszenia przez SEG.

Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia listy z powodu wyczerpania max. limitu miejsc w Sali Imperium.

Q&A

Jeśli chcieliby Państwo zadać pytanie Prelegentom konferencji przed i/lub w trakcie wydarzenia organizowanego przez SEG, zachęcamy do skorzystania z tej możliwości poprzez poniższy adres e-mail, podając w tytule datę, bądź nazwę szkolenia.

ZADAJ PYTANIE
pytania@seg.org.pl

Na bazie przesłanych pytań stworzymy również pokonferencyjne Q&A, które opublikujemy na stronie internetowej.

Kontakt

Kontakt w sprawie Konferencji:

ab.jpgAgata Bednarczyk
Manager ds. Konferencji
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel.: (22) 692 49 45
e-mail: agata.bednarczyk@seg.org.pl



Kontakt w sprawie członkostwa w SEG:

magda_c_konf.jpgMagdalena Cieciura
Specjalista ds. Współpracy z Emitentem
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel.: (22) 826 26 89
e-mail: magdalena.cieciura@seg.org.pl



 

Ostatnia aktualizacja 23/05/2019
Podziel Się