XI Kongres Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG

Opis

video_online_icon_blue.png

Pierwszy dzień będzie transmitowany online (możliwy jest udział zdalny)

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych ma przyjemność zaprosić na XI Kongres Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG, podczas którego zajmiemy się zagadnieniami istotnymi z punktu widzenia działów IR spółek giełdowych.

Kongres odbędzie się w dniach 5-6 czerwca 2019 roku w Centrum Kongresowym Hotelu Warszawianka w Jachrance.

W trakcie wydarzenia poruszymy między innymi takie zagadnienia, jak: Pierwszego dnia Kongresu, wraz z zaproszonymi ekspertami, omówimy takie zagadnienia jak: nowe obowiązki wynikające z dyrektywy o prawach akcjonariuszy; jak i po co identyfikować akcjonariuszy; program wsparcia pokrycia analitycznego; finansowanie dłużne w nowych okolicznościach; wdrażanie PPK z korzyścią dla spółki i pracowników; nowoczesne formy komunikacji i współpracy; raportowanie strategiczne 500+ i 500-.

Pierwszego dnia po części merytorycznej wszystkich uczestników zaprosimy na Symulację sporządzania i publikacji raportu Zwykłej Spółki SA.

Zwieńczeniem tego dnia będzie Wieczorna Gala, podczas której odbędzie się ceremonia wręczenia statuetek laureatom XII edycji Konkursu Złota Strona Emitenta. Po części oficjalnej zaprosimy Gości na część integracyjną przy muzyce.

Natomiast drugiego dnia Kongresu, jak co roku, zaplanowaliśmy dla Państwa dwie tury warsztatów tematycznych, które pozwolą zdobyć praktyczną wiedzę, ułatwiającą podejmowanie codziennych wyzwań w sferze zawodowej.

Zapraszamy do zapoznania się z poprzednią edycją Kongresu RI:

Relacja z X Kongresu Relacji Inwestorskich SEG

Video

  • Pełna relacja z wydarzenia

https://seg.org.pl/pl/x-kongres-relacji-inwestorskich-spolek-gieldowych-seg

Program

video_online_icon_blue.png

Pierwszy dzień będzie transmitowany online (możliwy jest udział zdalny)

5 CZERWCA 2019 (środa)

10:30-11:20 Rejestracja gości i powitalna kawa
11:20-11:30

Oficjalne otwarcie Kongresu

11:30-13:00

BLOK: Obowiązki i szanse wynikające z nowych regulacji


Nowe obowiązki wynikające z dyrektywy o prawach akcjonariuszy

  • Zakres polityki wynagrodzeń
  • Konsekwencje nieuchwalenia takiej polityki
  • Transakcje z podmiotami powiązanymi

Regulacje RODO a komunikacja z inwestorami

  • Jakie zdarzenia należy publikować w raportach
  • Zgłoszenie incydentu - droga od IOD do przedstawiciela RI
  • Podstawowe kroki do utrzymania zgodności z RODO

Jak zgodnie z prawem spółka będzie mogła identyfikować akcjonariuszy

  • Procedura zebrania informacji
  • Koszty zebrania informacji
  • Korzyści dla spółki

Identyfikacja akcjonariuszy – case study

  • Jak zidentyfikować akcjonariuszy
  • Jakie korzyści można odnieść z ich identyfikacji
  • Programy lojalnościowe dla akcjonariuszy
13:00-14:00 Lunch
14:00-14:25 Program wsparcia pokrycia analitycznego
  • Cele projektu GPW
  • Zasady kwalifikacji spółek
  • Zakres opracowywanych analiz
14:25-14:50 Finansowanie dłużne w nowych okolicznościach
  • Zmiany regulacyjne
  • Zmiany rynkowe
  • Nowe rozwiązania
14:50-15:15 Wdrażanie PPK z korzyścią dla spółki i pracowników
  • Procedura wyboru i wdrażania PPK
  • Jakie elementy oceny są ważne dla spółki i dla pracowników
  • Koszty związane z PPK
15:15-15:40 Nowoczesne formy komunikacji i współpracy
  • Nowe ryzyka wynikające z rozwoju technologii
  • Nowe możliwości technologiczne w zakresie komunikacji
  • Przykłady praktyczne
15:40-16:10 Przerwa kawowa

16:10-17:30

Raportowanie strategiczne 500+ i 500-
  • Rozporządzenie w sprawie sustainable finance a dostęp do finansowania
  • Co zmieni się w wytycznych Komisji Europejskiej i czego oczekuje od spółek ESMA
  • Jak policzyć emisje gazów cieplarnianych w całym łańcuchu wartości
  • Jak stworzyć i zaraportować strategię zrównoważonego rozwoju zgodną z wytycznymi KE i użyteczną dla inwestorów

17:30-18:00

Przerwa kawowa
18:00-19:30

Symulacja sporządzania i publikacji raportu rocznego Zwykłej Spółki SA

20:00

Wieczorna Gala

  • Ceremonia wręczenia statuetek laureatom Konkursu Złota Strona Emitenta XII
  • Uroczysta kolacja
  • Zabawa przy muzyce

6 czerwca 2019 (czwartek)

7:30-8:45 Śniadanie (dla osób korzystających z noclegu)
09:00-10:30 Pierwsza tura warsztatów tematycznych
10:30-11:00 Przerwa kawowa
11:00-12:30 Druga tura warsztatów tematycznych
12:30-13:30 Lunch
13:30-14:30

Zmiany regulacyjne i ich konsekwencje dla spółek

  • Przegląd najważniejszych zmian
  • Podejmowane działania nadzorcze
  • Nadchodzące regulacje

Partnerzy

 Partner Instytucjonalny
  kdpw_25_lat_logo_color_rgb_small_0.jpg


 

Partner Merytoryczny

  gpw_pl_cmyk_small_7.jpg  

Partnerzy

 audytel_p485-e1479211988472.png

 
ey_logo_beam_tag_stacked_rgb_en_2.jpg 

pko_small.jpg

  r_k_law_poziom-01_0.jpg
 Partnerzy Technologiczni

  promise_grupa-apn-promise_cmyk-300dpi_sm

 

unicomp.jpg

Patron

kghm_pm_logo_nonmet_rgb_pos.png

Warsztaty

Grupa I
Jak zgodnie z prawem identyfikować akcjonariuszy

l.kolakowski_0.jpg Leszek Kołakowski

 

Dyrektor Biura Rozwoju Biznesu

Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych

 

OPIS WARSZTATU

  • Podczas warsztatu zostaną omówione poniższe zagadnienia:
  • Procedura
  • Koszty zebrania informacji
  • Korzyści dla spółki.
  Grupa II
Finansowanie za pomocą obligacji – czy warto?

sr_3.jpg Sebastian Rudnicki


Radca Prawny, Partner

Kancelaria Rudnicki & Korolczuk Law Firm


Życiorys

jr_2.jpg

Jakub Rowicki


Aplikant Adwokacki

Kancelaria Rudnicki & Korolczuk Law Firm

 


Życiorys

db_3.jpg

Damian Bednarczyk

Aplikant Radcowski
Kancelaria Rudnicki & Korolczuk Law Firm


Życiorys

OPIS WARSZTATU

  • Warsztaty przybliżą uczestnikom zmiany w procesie emisji obligacji jakie wejdą w życie w najbliższych miesiącach, wraz ze wskazaniem potencjalnych korzyści oraz niedogodności i nowych obowiązków jakie czekają emitentów. Warsztaty pozwolą również poznać alternatywne metody finansowania dłużnego, co przybliży nas do odpowiedzi na pytanie czy finansowanie obligacjami opłaca się w nowej rzeczywistości prawnej, jaka czeka nas od 1 lipca 2019.
  Grupa III
Business intelligence w praktyce – warsztaty tworzenia nowoczesnych raportów z wykorzystaniem Power BI

andrzej_1_small_0.jpg

Andrzej Wyszomierski

Lider Zespołu Business Intelligence

APN Promise


Życiorys

 marin-nawrot-2-700x832.jpg

Marcin Nawrot

Konsultant Rozwiązań Biznesowych, ekspert Business Intelligence

APN Promise



OPIS WARSZTATU

  • Power BI to najlepiej oceniane narzędzie służące do wizualizacji danych z różnych źródeł. Rezultatem pracy z Power BI są zaawanasowane, interaktywne raporty, które zapewniają atrakcyjną prezentację danych, usprawniają proces analiz biznesowych, pomagają w szybkim podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych.
    Power BI posiada wiele różnorodnych funkcji, a poznanie go daje możliwość samodzielnego opracowania raportów różnego typu i wyjścia poza raporty „excelowe”. Dodatkowo zapewnia dostęp do danych z urządzeń mobilnych – świetny sposób na szybki przegląd raportów z istotnymi danymi.

    Celem warsztatów jest:

    •     zapoznanie z Power BI jako narzędziem do tworzenia interaktywnych raportów
    •     praktyczny przegląd możliwości i funkcjonalności bezpośrednio w środowisku Power BI
    •     omówienie scenariuszy zastosowań biznesowych - przykłady wdrożeń, wykorzystanie i uzyskane korzyści.
Grupa IV
Zarządzanie finansową informacją poufną

OPIS WARSZTATU


  • Szczegóły będą wkrótce dostępne
Grupa V
Wybrane rodzaje trudnych informacji poufnych

OPIS WARSZTATU


  • Celem warsztatów jest przekazanie najważniejszych informacji dotyczących identyfikacji i zarządzania trudną informacją poufną, w tym na przykładzie case studies. Podczas warsztatów poruszone zostaną następujące zagadnienia:
    •         definicja trudnej informacji poufnej
    •         identyfikacja trudnych informacji poufnych
    •         sposób postępowania z trudną informacją poufną
    •         prezentowanie informacji w raporcie
    •         opóźnianie publikacji raportu
    •         dialog z rynkiem i nadzorem

Grupa VI
Przygotowanie spółki do zasad sustainable finance

piotr_biernacki_small_1.jpg

Piotr Biernacki

 

Prezes Zarządu

Fundacja Standardów Raportowania


Życiorys

OPIS WARSZTATU

  • Szczegóły dostępne będą wkrótce

Rejestracja

Formularz Zgłoszeniowy należy wypełnić elektronicznie i odesłać do 17 maja 2019 roku, klikając w prawym górnym rogu zielony przycisk 'wyślij formularz'.

Formularz Zgłoszeniowy (PDF)

POBIERZ

Formularz działa poprawnie pod przeglądarkami Mozilla Firefox i Internet Explorer.
W zależności od ustawień komputera, formularz może być aktywny do wypełnienia po zapisaniu go i powtórnym otworzeniu z dysku komputera.


WARUNKI UDZIAŁU W KONGRESIE

Udział w Kongresie jest bezpłatny dla spółek należących do SEG. Spółki giełdowe nienależące do SEG mogą wziąć udział w Kongresie zgodnie z cennikiem zawartym w formularzu zgłoszeniowym (2.900 PLN netto/osoba, bez kosztów noclegu), bądź przystępując do Stowarzyszenia.

Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Pierwszeństwo mają przedstawiciele spółek należących do SEG. Uczestnicy sami pokrywają koszt zakwaterowania.

Warunkiem zagwarantowania miejsca noclegowego w Hotelu Warszawianka w Jachrance jest dokonanie przedpłaty za nocleg (przelewem na rachunek hotelu podany w Formularzu Zgłoszeniowym). Przedpłaty należy dokonać po otrzymaniu mailowego potwierdzenia udziału w Kongresie od Organizatora (SEG). Hotel wystawia faktury proforma. Hotel nie zwraca wpłaconych środków po dniu 17.05.2019 r.

Dojazd

Szczegóły dojazdu organizowanego przez SEG:

  • Dojazd

5 czerwca, godz. 9:20 - parking przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie vis a vis Muzeum Techniki (przystanek autokarów zamiejscowych/ będzie tam osoba z kartką SEG)

  • Powrót

6 czerwca, godz. 14:45 - Wejście główne hotelu/ miejsce docelowe - Parking przy Placu Defilad 1, na przeciwko Kinoteki

Aby skorzystać z dojazdu należy zaznaczyć taką opcję na drugiej stronie Formularza Zgłoszeniowego.

Online

Transmisję on-line przeprowadzi Unicomp-WZA

unicomp_7.jpg

Kontakt

Kontakt w sprawie Kongresu:

0001_na_strone_www_small_0.jpgAnna Grałek
Koordynator Kongresu RI
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel.: 502 545 550
e-mail: agralek@seg.org.pl



Kontakt w sprawie członkostwa w SEG:

magda_c_konf.jpgMagdalena Cieciura
Specjalista ds. Współpracy z Emitentem
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel.: (22) 826 26 89
e-mail: magdalena.cieciura@seg.org.pl



 

 

Ostatnia aktualizacja 21/05/2019
Podziel Się