Obowiązkowa dematerializacja papierów wartościowych (transmisja online)

Opis

video_online_icon_blue.png

Wydarzenie będzie transmitowane online (możliwy jest udział zdalny)

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych ma przyjemność zaprosić na konferencję "Obowiązkowa dematerializacja papierów wartościowych", która odbędzie się 11 marca 2020 roku w Sali Notowań warszawskiej GPW (ul. Książęca 4, piętro II). Partnerami spotkania są: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Navigator Dom Maklerski, Sadkowski i Wspólnicy, SSW Pragmatic Solutions. Partnerem Technologicznym jest Unicomp-WZA.

W pierwszej części spotkania skoncentrujemy się na głównych założeniach zmian (wstęp; nowe zasady przenoszenia praw z akcji; skutki dla obrotu gospodarczego - rewolucja dla rynku M&A i instytucji finansowych; terminarz dematerializacji; sankcje i odpowiedzialność), praktycznych aspektach obowiązkowej dematerializacji (harmonogram działań; przygotowanie spółki do otworzenia rejestru akcjonariuszy; kluczowe zagadnienia kontaktów z KDPW i z domem maklerskim; rola domu maklerskiego; koszty) oraz Q&A dot. szczegółowej problematyki (rejestr akcjonariuszy; status akcjonariusza i charakter jego praw; świadectwo rejestrowe i jego rola, status akcji niezłożonych do rejestru; charakter czynności domu maklerskiego zw. z wpisem wtórnym; konsekwencje zaniechania/opóźnienia działań emitenta lub akcjonariusza; rola KDPW w procesie dematerializacji; inne zagadnienia pojawiające się w zapytaniach spółek).

Podczas drugiej części konferencji odbędzie się dyskusja nt. szans i zagrożeń związanych z dematerializacją (problemy na etapie przejściowym; ryzyka związane z nowymi rozwiązaniami; nowe możliwości rozwoju rynku).

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

  • Przydatne case studies
  • Omówienie najważniejszych wyzwań związanych z dematerializacją akcji
  • Szerokie grono eksperckie
  • Networking

Konferencja skierowana jest do przedstawicieli spółek giełdowych: biur zarządów, działów prawnych i członków zarządów oraz osób odpowiedzialnych w spółce za działania prawno-organizacyjne.

Program

10:30-10:55 Rejestracja uczestników i kawa powitalna
10:55-11:00

Otwarcie konferencji

dr Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

11:00-11:30

Główne założenia zmian

  • Wstęp
  • Nowe zasady przenoszenia praw z akcji
  • Skutki dla obrotu gospodarczego - rewolucja dla rynku M&A i instytucji finansowych
  • Terminarz dematerializacji
  • Sankcje i odpowiedzialność
Katarzyna Solarz, Partner, Kancelaria SSW Pragmatic Solutions
11:30-12:00 Praktyczne aspekty obowiązkowej dematerializacji (spółki publiczne i niepubliczne)
  • Harmonogram działań
  • Przygotowanie spółki do otworzenia rejestru akcjonariuszy
  • Kluczowe zagadnienia kontaktów z KDPW i z domem maklerskim
  • Rola domu maklerskiego
  • Koszty
Bartosz Krzesiak, Dyrektor Departamentu Emisji Akcji, Dom Maklerski Navigator
12:00-12:30 Szczegółowa problematyka - Q&A
  • Rejestr akcjonariuszy
  • Status akcjonariusza i charakter jego praw
  • Świadectwo rejestrowe i jego rola
  • Status akcji niezłożonych do rejestru
  • Charakter czynności domu maklerskiego zw. z wpisem wtórnym
  • Konsekwencje zaniechania/opóźnienia działań emitenta lub akcjonariusza
  • Rola KDPW w procesie dematerializacji
  • Inne zagadnienia pojawiające się w zapytaniach spółek
Rafał Wojciechowski, Adwokat, Dyrektor Działu Prawa Rynku Kapitałowego, Kancelaria Sadkowski i Wspólnicy
12:30-13:00 Przerwa kawowa
13:00-14:30

Dyskusja: Szanse i zagrożenia związane z dematerializacją

  • Problemy na etapie przejściowym
  • Ryzyka związane z nowymi rozwiązaniami
  • Nowe możliwości rozwoju rynku

dr Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Bartosz Krzesiak, Dyrektor Departamentu Emisji Akcji, Dom Maklerski Navigator
Katarzyna Solarz, Partner, Kancelaria SSW Pragmatic Solutions
Rafał Wojciechowski, Adwokat, Dyrektor Działu Prawa Rynku Kapitałowego, Kancelaria Sadkowski i Wspólnicy

14:30-15:30 Lunch

Partnerzy

Partnerzy
gpw_pl_cmyk_7.jpg   navigator_dom_maklerski_cmyk_logo_color_
siw.png   ssw_znak_podst_rgb.jpg
Partner Technologiczny
  unicomp_7.jpg  

Transmisja

Transmisję on-line przeprowadzi Unicomp-WZA

unicomp_7.jpg

Rejestracja

Rejestracja na wydarzenie, jak i dostęp do dokumentów przeznaczonych dla Członków Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych, możliwe są tylko i wyłącznie po wcześniejszym zalogowaniu się na stronę. Rejestracji można dokonać poprzez formularz rejestracyjny.

rejestracja_na_wydarzenie.jpg

Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 6 marca 2020 roku. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

ZASADY UDZIAŁU:

Spółki należące do SEG mogą wziąć udział w konferencji BEZPŁATNIE.

Pozostałe spółki giełdowe mogą wziąć udział w konferencji odpłatnie - 950 zł netto/osoba - bądź przystępując do Stowarzyszenia. Pierwszeństwo mają spółki SEG.

Uczestnictwo możliwe tylko i wyłącznie po uprzednim (mailowym) potwierdzeniu zgłoszenia przez SEG.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia listy z powodu wyczerpania max. limitu miejsc w Sali Notowań.

Każda osoba biorąca udział w wydarzeniu (zarówno w formie fizycznej jak i zdalnej) otrzyma certyfikat potwierdzający udział w danym wydarzeniu. Certyfikaty generowane są systemowo, zapisywane na indywidualnym koncie użytkownika (jako plik pdf), a na adres e-mail uczestnika, każdorazowo wysyłana jest informacja o przyznananiu certyfikatu. Certyfikat zawiera poniższe dane: Imię i nazwisko uczestnika oraz tytuł i datę wydarzenia.

Zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu, ze wskazaniem czasu trwania wydarzenia, wystawiane będą na prośbę uczestnika, według procedury. Zobacz więcej

Q&A

Jeśli chcieliby Państwo zadać pytanie Prelegentom konferencji przed i/lub w trakcie wydarzenia organizowanego przez SEG, zachęcamy do skorzystania z tej możliwości poprzez poniższy adres e-mail, podając w tytule datę, bądź nazwę szkolenia.

ZADAJ PYTANIE
pytania@seg.org.pl

Na bazie przesłanych pytań stworzymy również pokonferencyjne Q&A, które opublikujemy na stronie internetowej.

Kontakt

Kontakt w sprawie Konferencji:

ab_roboczo_www3.pngAgata Bednarczyk
Manager ds. Konferencji
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel.: 501 188 438
e-mail: agata.bednarczyk@seg.org.pl

 

 

Kontakt w sprawie członkostwa w SEG:

magda_c_konf.jpgMagdalena Cieciura
Specjalista ds. Współpracy z Emitentem
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel.: (22) 826 26 89
e-mail: magdalena.cieciura@seg.org.pl




Ostatnia aktualizacja 13/02/2020
Podziel Się