William Mills

mills.png

William pełni funkcję dyrektora ds. współpracy z klientami w zespole zajmującym się w firmie Standard and Poor’s rynkami wschodzącymi z regionu EMEA. Odpowiada przede wszystkim za budowanie nowych, interaktywnych relacji w obszarze ratingów oraz za zarządzanie klientami na rzecz podmiotów działających w sektorze przedsiębiorstw, instytucji finansowych, międzynarodowych finansów publicznych oraz finansowania strukturalnego w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej, Turcji i Grecji. William dołączył do Standard & Poor’s w 2000 r. Wcześniej pracował w brytyjskim oddziale firmy Guy Carpenter
& Co. zajmującym się europejskim rynkiem reasekuracji. W firmie odpowiadał za nawiązywanie kontaktów biznesowych, był pośrednikiem i konsultantem klienta, a także dyrektorem i przedstawicielem na Europę bermudzkiej firmy reasekuracyjnej IPC Re. William został absolwentem Exeter University w 1984 roku, otrzymując łączony dyplom z wyróżnieniem w zakresie języków francuskiego i niemieckiego. Ukończył również studia MBA w London Business School w 1994 roku i uzyskał stopień magistra w dziedzinie rozwiązywania konfliktów i mediacji na University of London, Birkbeck w 2009 r.

Ostatnia aktualizacja 25/07/2013
Podziel Się