Kick-off projektu „25 lat nowoczesnego brandingu” i FORUM BRANDINGU

Kategoria: 
Patronaty SEG
06/02/2015

 

thinkthank.jpg

Po konsultacjach ze środowiskiem marketingowym i gospodarczym ośrodek dialogu THINKTANK uruchamia projekt, któremu patronuje także Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych:

  • W unikatowej publikacji „25 lat nowoczesnego brandingu” zostanie podsumowany rozwój marek, rynku oraz znaczenie silnych marek dla gospodarki. A także case studies marek, które pokochali Polacy.
  • Podczas FORUM BRANDINGU, które odbędzie się 24 czerwca br. będzie mowa o skutecznych strategiach budowania silnej marki, a także o wyzwaniach budowania marki w rzeczywistości cyfrowej.
  • W ramach projektu DZIEŃ MARKI W POLSCE, którego elementem będzie FORUM BRANDINGU uwaga mediów i opinii publicznej zostanie skierowana na najlepsze, godne zaufania polskie i zagraniczne marki, na znaczenie marki dla polskiej gospodarki oraz dla konsumentów.

THINK THANK zamierza zrealizować projekt z wiodącymi markami B2B, B2C, markami zagranicznymi i krajowymi, markami miejskimi i regionalnymi oraz ekspertami komunikacji marketingowej.

Organizacjami partnerskimi projektu są SKM SAR, Superbrands, ZFPR, IAB oraz SEG.

Szczegóły zostaną przedstawione podczas kick-off projektu 17.02 w godz. 9:00 – 10.00 w siedzibie THINKTANK przy ul. Mińskiej 25 w Warszawie.

Bliższe informacje w sprawie projektu oraz potwierdzenie udziału w spotkaniu: Marcin Dąbrowski, Kierownik Projektów, mdabrowski@mttp.pl, lub telefonicznie pod nr 608 638 258.

 

Ostatnia aktualizacja 20/11/2017
Podziel Się