Cykl webinariów KHR - "Praca zdalna, obowiązki w zakresie BHP i organizacja pracy w biurze w dobie COVID i post-COVID"

Relacja z wydarzenia: 

Opis

video_online_icon_blue.png

TYLKO UDZIAŁ ONLINE

800x400_bez_1.png

Organizatorzy
seg_0.jpg poland_pcs_color.jpg

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych oraz PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global mieli przyjemność zaprosić na spotkanie z cyklu webinariów KHR "Praca zdalna, obowiązki w zakresie BHP i organizacja pracy w biurze w dobie COVID i post-COVID", które odbyło się 25 września 2020 roku w godz. 10:00-11:30.

Podczas webinarium zostały omówione takie zagadnienia, jak:

  • Praca hybrydowa
  • Ocena ryzyka na stanowiskach pracy
  • Organizacja pracy po powrocie do biura
  • Procedura postępowania na wypadek wystąpienia koronawirusa w zakładzie pracy
  • Badania lekarskie, zaświadczenia lekarskie i przeciwwskazania zdrowotne
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
  • Przydatne case studies
  • Omówienie najważniejszych wyzwań związanych z pracą hybrydową
  • Topowe grono eksperckie
  • Możliwość zadawania pytań Prelegentom podczas webinarium

Wydarzenie skierowane było do działów HR w spółkach giełdowych.

Program

10:00-11:30
Praca hybrydowa (częściowo zdalna, częściowo stacjonarna)
  • Jak uregulować zasady wykonywania pracy zdalnej?
  • Łączenie pracy zdalnej z pracą w biurze
  • Jak zadbać o ochronę informacji przy pracy zdalnej?
  • Jak rozliczać czas pracy pracownika pracującego zdalnie?
Ponowna ocena ryzyka na stanowiskach pracy
  • Jak ją prawidłowo przeprowadzić?
Organizacja pracy po powrocie do biura
  • Gdzie i w jaki sposób uregulować zasady wykonywania pracy w biurze
  • Jak zadbać o BHP
  • Jak zakomunikować i zorganizować proces „powrotów” do biura
Procedura postępowania na wypadek wystąpienia koronawirusa w zakładzie pracy
  • Co uregulować i jakie działania podjąć, aby nie narazić się na odpowiedzialność
Badania lekarskie, zaświadczenia lekarskie i przeciwwskazania zdrowotne
  • Jak prawidłowo reagować na przeciwskazania zdrowotne do wykonywania pracy w biurze
  • Jak weryfikować zdolność pracownika do pracy?
  • Kiedy skierować pracownika na badania kontrolne?
Prelegenci
dr Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Sławomir Paruch, Radca prawny, Partner w PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global
Robert Stępień, Radca prawny, Partner w PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global
Robert Wąchała, Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

Zaświadczenia

Zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu, ze wskazaniem czasu trwania wydarzenia, wystawiane będą na prośbę uczestnika, według procedury. Zobacz więcej

Materiały

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami z webinarium:

Q&A

Partnerzy

Patroni Medialni
marka-pracodawcy-patrona-male.jpg logo_pap_biznes.jpg  rekruter-logo-black.png
logo_stockwatch_thumb150.jpg   strefainwestorow.pl-plain-logo-white-bg- 


Kontakt

Kontakt w sprawie Webinarium:

Oliwia Olak
Młodszy specjalista ds. Konferencji
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel.: 502 545 550
e-mail: oliwia.olak@seg.org.pl


Kontakt w sprawie członkostwa w SEG:

magda_c_konf.jpgMagdalena Cieciura
Specjalista ds. Współpracy z Emitentem
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel.: (22) 826 26 89
e-mail: magdalena.cieciura@seg.org.pl




Ostatnia aktualizacja 17/11/2020
Podziel Się