Andrea Pozzi

andrea_message.jpgRozpoczął karierę zawodową w branży informacji ekonomiczno-finansowej w roku 1997, zajmując się projektowaniem i realizacją aplikacji real-time delivery. Do roku 2005 pracował w Radiocor Digital Solutions, cyfrowym pionie prestiżowej agencji prasowej Il Sole 24 Ore, gdzie nadzorował architekturę techniczną produktów, takich jak robocze stacje ilustrujące notowania na rynkach międzynarodowych, czy internetowe i intranetowe platformy informacyjne dla klientów bankowych. Doświadczenie to pozwoliło mu na piastowanie, w latach 2005-2007, kierowniczego stanowiska w firmie Centimetri, będącej liderem na włoskim rynku rozwiązań komunikacyjnych o charakterze informacyjno-wizualnym, wykorzystywanych przez największe włoskie gazety. W 2007 roku dołączył do agencji Message, która – dzięki jego wszechstronnemu doświadczeniu w marketingu i najnowszych technologiach – zrealizowała szereg nowych, kompleksowych projektów (informacyjne kanały finansowe online dzienników „La Stampa” i „Corriere della Sera”) oraz otworzyła się na nowe kanały biznesowe (Channel marketing).

Ostatnia aktualizacja 14/05/2014
Podziel Się