Wystartowała IX edycja Konkursu Złota Strona Emitenta!

Kategoria: 
Komunikaty Prasowe
31/07/2015

Rozpoczyna się IX edycja Konkursu Złota Strona Emitenta organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Po ogłoszeniu kryteriów spółki giełdowe mają miesiąc na wprowadzanie zmian na swoich stronach internetowych. 1 września rozpocznie się ocena w ramach I etapu, której podlegać będą strony internetowe wszystkich spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w tym na rynku NewConnect.


To już dziewiąta edycja Konkursu ZSE, w którym, jak co roku, badany będzie poziom komunikacji korporacyjnej online wśród spółek giełdowych. Rozpoczyna się miesięczny okres przygotowawczy, który ma zmobilizować spółki giełdowe do przejrzenia swoich stron internetowych pod kątem ich funkcjonalności i zawartości. Cały czas są obszary, które trzeba poprawić w komunikacji online, ale z roku na rok strony internetowe spółek stają się coraz bardziej profesjonalne - mówi Mirosław Kachniewski, Prezes Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.

W konkursie będą oceniane strony internetowe wszystkich spółek notowanych w dniu 31 sierpnia 2015 roku na rynku głównym i alternatywnym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółki zostaną podzielone na 5 kategorii konkursowych: polskie spółki giełdowe należące, polskie spółki należące do indeksów WIG20 i mWIG40, polskie spółki należące do indeksu sWIG80, polskie spółki notowane na GPW nienależące do indeksów WIG20, mWIG40 i sWIG80, polskie spółki notowane na rynku alternatywnym NewConnect, spółki zagraniczne notowane na GPW w Warszawie w tym na rynku NewConnect.

Ocena konkursowa składa się z trzech etapów. I etap konkursu (1 września 2015 – 5 lutego 2016) to analiza stron internetowych pod kątem komunikacji z inwestorem, zawartości informacyjnej strony oraz użyteczności serwisu. W każdym z obszarów sprawdzanych będzie od kilku do kilkunastu kryteriów.

Na II etapie (15 lutego 2016 – 15 kwietnia 2016) strony będą oceniane przez specjalistów należących do Jury Konkursowego w 9 dziedzinach. Jurorzy będą brać pod uwagę takie aspekty jak: jasność komunikatu, zawartość informacyjna, komunikacja z inwestorem, innowacyjność komunikacji, ergonomia, zgodność z regułami nawigacji, poprawność zastosowanych technologii, estetyka strony, opina przedstawicieli inwestorów indywidualnych, instytucjonalnych i zagranicznych. Jury wyłoni po 3 kandydatów z każdej kategorii konkursowej.

Laureatów Konkursu wybierze na etapie III (15 kwietnia 2016 – 20 maja 2016) Kapituła, w której zasiadają przedstawiciele instytucji rynku kapitałowego oraz najbardziej uznani fachowcy zajmujący się grafiką, komunikacją marketingową, dziennikarstwem, ekonomią czy relacjami inwestorskimi.

Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się w czerwcu 2016 roku podczas VIII Kongresu Relacji Inwestorskich SEG.

Regulamin Konkursu, harmonogram oraz szczegółowe informacje nt. Złotej Strony Emitenta VIII  są dostępne na stronie internetowej www.zse.seg.org.pl

 

Więcej informacji:

Julia Wiśniewska

Specjalista ds. PR

E-mail: julia.wisniewska@seg.org.pl

tel. (22) 826 26 89

mob. 509 357 280

 

Ostatnia aktualizacja 20/11/2017
Podziel Się