V Kongres Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG- RELACJA

Relacja z wydarzenia: 

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wraz z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie, jak również kancelarią Dentons, GPW MediaMessage, Polską Agencją Prasową oraz Unicomp-WZA i PKN ORLEN byli gospodarzami V Kongresu Relacji Inwestorskich SEG, który odbył się w dniach 5-6 czerwca 2013 roku w Hotelu OSSA, w Ossie, k. Rawy Mazowieckiej.

Zachęcamy do obejrzenia relacji video z wydarzenia:

Video

Kolejna, 6. edycja Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG zaplanowana jest na 4-5 czerwca 2014 roku. Już dzisiaj serdecznie Państwa zapraszamy!

Opis

W tym roku podczas Kongresu omawiana była komunikacja spółek w sytuacji kryzysowej. Pierwszego dnia Kongresu dyskutowana była tematyka raportowania w sytuacji kryzysowej: zakresu i formy komunikacji oraz współpracy spółki z mediami. Omówiona była również ewolucja działów RI w spółkach oraz zaprezentowane zostały wyniki badań odnośnie komunikacji spółek w sytuacji kryzysowej.

Po części merytorycznej odbył się SEGbieg - bieg charytatywny Rynku Kapitałowego, z którego środki zostaną przekazane na rzecz młodej przedsiębiorczości.

Wieczorna Gala była okazją do nagrodzenia najlepszej polskiej spółki giełdowej oraz osoby najlepiej prowadzącej relacje inwestorskie według rankingu EXTEL EUROPE 2013.

Podczas uroczystej kolacji odbyła się również ceremonia wręczenia statuetek laureatom Konkursu Złota Strona Emitenta, Nagrody Specjalnej Ministra Skarbu Państwa i Nagrody Specjalnej GPW Media. Lista laureatów Konkursu dostepna jest na stronie www.zse.seg.org.pl.

Po części oficjalnej rozpoczęliśmy część integracyjną Kongresu, której uwieńczeniem była doskonała muzyka na żywo.

Drugiego dnia Kongresu odbyły warsztaty tematyczne poświęcone zagadnieniom podnoszenia jakości relacji inwestorskich. Przedstawione zostały także najczęstsze przypadki naruszania obowiązków informacyjnych przez spółki.

Program

5 CZERWCA 2013 (środa)

12:00 - 12:45 Rejestracja gości
12:45 - 13:30 Lunch
13:30 - 13:40

Otwarcie Kongresu


Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

13:40 - 14:25 Pożądany zakres raportowania w sytuacji kryzysowej

  • co to jest sytuacja kryzysowa?
  • czy raportować jak najwięcej, czy jak najmniej?
  • konsekwencje nadmiernej i niedostatecznej przejrzystości
Uczestnicy:
Aleksander Chłopecki, Radca Prawny, Prezes Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Fianansowego, współpracuje z Kancelarią Dentons
Maciej Danielewicz, Redaktor naczelny, Redakcja Ekonomiczna PAP
Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Agnieszka Stefanowicz-Barańska, Partner w Kancelarii Dentons, kieruje Zespołem Prawa Konkurencji, Regulacji i Handlu Międzynarodowego
14:25 - 14:50

Kapitalizacja spólki rodzi się w głowach inwestorów


Dariusz Grębosz, Dyrektor Biura Relacji Inwestorskich, PKN ORLEN

14:50 - 15:15

Ewolucja działów RI w spólkach giełdowych


Steve Kelly, Managing Director, Extel

15:15 - 15:45 Przerwa kawowa
15:45 - 16:10

Cyfrowa strategia spółki giełdowej w kontekście globalnym


Dario Mezzaqui, Partner, Message Group
Fabio Stefano, Head of Digital Communication Strategies, Finmeccanica

16:10 - 17:30 Panel Dyskusyjny
Spółki a media- komunikacja w sytuacji kryzysowej
  •     czego media oczekująod spółek, a czego spółki od mediów?
  •     czy mozliwa jest współpraca wobec realizacji różnych celów?
  •     jak przygotować spółkę do komunikacji kryzysowej?
Uczestnicy:
Ewa Bałdyga, Wiceprezes Zarządu, Martis Consulting Sp. z o.o.
Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
Roman Młodkowski, Dyrektor i Redaktor Naczelny, TVN CNBC
Lidia Sobańska, Członek Zarządu, Polska Agencja Prasowa
Mirosław Szczepański, Członek Zarządu, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA
Marcin Zachowicz, Dyrektor Biura Komunikacji, Grupa LOTOS SA
Renata Żukowska, Prezes Zarządu, Instytut Rynku Kapitałowego- WSE Research SA
18:30 - 19:30 SEGbieg - bieg charytatywny rynku kapitałowego
20:00 Wieczorna Gala

  • Wręczenie nagród Extel Europe 2013
  • Ceremonia wreczenia statuetek laureatom Konkursu ZSE VI, Nagrody Specjalnej GPW Media oraz Nagrody Specjalnej Ministra Skarbu Państwa
  • Kolacja przy muzyce na żywo

6 CZERWCA 2013 (czwartek)

08:00 - 08:45 Śniadanie SEG
09:00 - 10:30 I TURA warsztatów tematycznych
10:30 - 11:00 Przerwa kawowa
11:00 - 12:30 II TURA warsztatów tematycznych
12:30 - 13:30 Lunch
13:30 - 15:00

Sesja specjalna: Najczęstsze przypadki naruszeń obowiązkow informacyjnych przez spółki


Robert Wąchała, Dyrektor Departamentu Nadzoru Obrotu, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

Warsztaty

Grupa I
Jak nie doprowadzić do sytuacji kryzysowej w komunikacji?

zulawska.jpg

Anna Wertenstein- Żuławska
Project Manager,
Zespół Wsparcia RI i   PR
GPW Media

 

Życiorys

opis warsztatu

  • dobre paktyki spółek notowanych na GPW a praktyka
  • dlaczego dobra komunikacja chroni przed kryzysem?
  • jak napisać dobrą notatkę prasową?
Grupa II
Oko w oko z kamerą.

pawlak.jpg

Konrad Pawlak
Szef Redakcji
GPW Media

 

Życiorys

opis warsztatu

  • jak nas widzi kamera
  • setka- co to jest?
  • jak odpowiadać na pytanie, nie odpowiadając na nie?

 

Grupa III
Why all companies have websites and very few have web content? (warsztat prowadzony w języku angielskim)

zambolin.jpg

Alberto Zambolin
Partner
Message Group

 

Życiorys

opis warsztatu

The transformation of corporate websites cannot under-estimate the simultaneous evolution of how content and company messages are conveyed.
Too often corporate websites have been the result of a collection of company material, such as brochures or financial reports, that were produced for different communication purposes and different “reading” situations.
Companies have now started recognizing the relevance of online content as a way to convey their brand, to build reputation and to establish new forms of relationship with their audience.
What do we really mean by web content?

Grupa IV
Think international! Using digital channels to reach and attract international investors.

mezzaqui.jpg

Dario Mezzaqui
Partner
Message Group

 

Życiorys

mioduszewski.jpg

Zdzisław Mioduszewski
Kirownik Działu Emitenckiego i Notowań
PAP Biznes

 

Życiorys

opis warsztatu

  • Disseminating relevant information through Polish Press Agency services and tools and reach international investors
  • Is English language often used for official reporting?
  • Driving investors who use online resources to their own corporate websites   
  • Making their content more appealing and attractive
  • Reaching investors through various digital channels
Grupa V
Nowe obowiązki raportowania danych społecznych i środowiskowych w planowanej Dyrektywie parlamentu Europejskiego i Rady. Poznaj stopień przygotowania swojej spółki.

rb.jpg

Robert Sroka
CSR Project Leader 
Crido Business Consulting

 

Życiorys

pitura.jpg

Marcin Pitura
Managing Director
GES Poland

 

Życiorys

opis warsztatu

Nowe obowiązki raportowania danych społecznych i środowiskowych w planowanej Dyrektywie
Parlamentu Europejskiego i Rady. Poznaj stopień przygotowania swojej spółki

Komisja Europejska publikując propozycję wniosku legislacyjnego zobowiązującego firmy do rozszerzenia ujawnianych informacji o dane społeczne i środowiskowe,  dała wyraźny sygnał, że przed raportowaniem danych pozafinansowych duże firmy, zwłaszcza spółki giełdowe, nie uciekną. Dlatego teżwarto zastanowić się, co zrobić, żeby ten obowiązek stał się szansą biznesową wzmacniającą wartość spółki na rynku i wpływającą na poprawę procesów wewnętrznych.

Warsztaty odbywają się w ramach projektu edukacyjnego „Analiza ESG spółek w Polsce”. Podczas pierwszej edycji projektu, która została zrealizowana w 2012 roku, z wszystkie spółki notowane na rynku głównym i alternatywnym NewConnect warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych zostały ocenione pod kątem poziomu raportowania danych pozafinansowych. Zainteresowane spółki mogły bezpłatnie zapoznać się z indywidulnymi wynikami oceny oraz podjąć dialog z analitykami

Podczas warsztatów zostaną omówione taki zagadnienia jak:

  • najważniejsze informacje na temat planowanej Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady
  • poziom ujawniania danych ESG (E – environment; S- social; G – governance) na polskim rynku kapitałowym na podstawie wyników pierwszej edycji projektu „Analiza ESG spółek w Polsce”
  • błędy najczęściej popełniane przy raportowaniu danych pozafinansowych i sposoby ich eliminacji
  • znaczenia danych pozafinansowych dla inwestorów

Dla każdej zainteresowanej spółki zostanie również przygotowany indywidualny raport o stopniu ujawniania danych pozafinansowych. Warsztaty będą okazją do zadania pytań na temat planowanej regulacji oraz indywidualnych konsultacji.

Grupa VI
Targeting the right investors:
What investors are currently looking for
Which investors have cash to invest

husebo.jpg

Lise Husebo                                
Senior Director
Thomson Reuters Corporate Advisory Services

 

Życiorys

Grupa VII
Wykorzystanie monitoringu stron internetowych w biznesie spółek akcyjnych

urbanski.jpg

Wojciech Urbański
Monit 24.pl Sp. z o.o.

 

Życiorys

opis warsztatu

  • technologia monitorowania stron www
  • dostępność oraz szybkość ładowania się stron www jako istotny element komunikacji spółek z interesariuszami
  • czy badamy końcowy rezultat działania systemów IT?
  • czym jest CloudMonit?
  • monitoring a CSR

 

Partnerzy

Patronat Honorowy
logo_msp_thumb175.jpg   logo_akcjonaria_thumb150.png
  Patron Merytoryczny  
  logo_knf_0_thumb150.gif  
  Patron Strategiczny  
  logo_gpw_2_thumb175.jpg  
  Partnerzy  
logo_dentons_thumb150.jpg logo_gpw_media_thumb150.jpg logo_message_thumb150.jpg
  logo_pap_thumb175.jpg  
  Partner Technologiczny  
  logo_unicomp_thumb.jpg  
  Partner Biegu  
  logo_orlen_thumb150.jpg  
  Główny Patron Medialny  
  logo_tvn_cnbc_thumb.png  
  Patroni Medialni  
logo_bankier_thumb150.jpg logo_inwestycje_thumb150.jpg logo_ipo_thumb150.jpg
logo_kapitalowy_thumb.png manager_thumb150.jpg nowy_przemysl.jpg
parkiet_thumb.jpg logo_prnews.jpg logo_radiopin_thumb150.jpg
  wnp.jpg  

Materiały

Zachęcamy do zapoznania się z materialami Kongresowymi:

Kapitalizacja spółki rodzi się w głowach inwestorów

Dariusz Grębosz, Dyrektor Biura relacji Inwestorskich, PKN ORLEN SA

Pobierz    
Ewolucja działów RI w spółkach giełdowych

Steve Kelly, Managing Director, EXTEL

Pobierz    
Komunikacja kryzysowa w relacjach inwestorskich. Wyniki badania Martis Consulting

Pobierz  

WARSZTATY TEMATYCZNE: 

Grupa I: Jak nie doprowadzić do sytuacji kryzysowej w komunikacji?

Anna Wertestein-Żuławska, Project Manager, Zespół wsparcia RI i PR, GPW Media

Pobierz   
Grupa II: oko w oko z kamerą.

Konrad Pawlak, Szef Redakcji, GPW Media

Pobierz    
Grupa III: Why all companies have websites and very few have web content?

Alberto Zambolin, Partner, Message Group

Pobierz    
Grupa IV: Think international! Using digital channels to reach and attract international investors.
Dario Mezzaqui, Partner, Message Group
Zdzisław Mioduszewski, Kierownik Zespołu Emitenckiego i Notowań, PAP Biznes

Pobierz    
Grupa V: Nowe obowiązki raportowania danych społecznych i środowiskowych w planowanej Dyrektywie parlamentu Europejskiego i Rady. Poznaj stopień przygotowania swojej spółki.
Robert Sroka, CSR Project Leader, Crido Business Consulting
Marcin Pitura, Managing Director, GES Poland

Pobierz    
Grupa VII: Wykorzystanie monitoringu stron internetowych w biznesie spółek akcyjnych

Wojciech Urbański, Monit 24.pl Sp. z o.o.

Pobierz

Kontakt

Agnieszka Kocińska
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel. (22) 826 26 89
e-mail: agnieszka.kocinska@seg.org.pl

Zdjęcia dla wydarzeń: 
Ostatnia aktualizacja 01/04/2014
Podziel Się