Strony spółek pod lupą Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych

Kategoria: 
Komunikaty Prasowe
22/10/2012

zse_vi.jpg

INFORMACJA PRASOWA, 22.10.2012

22 października br. rozpoczął się I etap VI edycji konkursu Złota Strona Emitenta organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Do 28 stycznia 2013 roku strony internetowe spółek giełdowych będą oceniane pod kątem kilkudziesięciu kryteriów konkursowych. Celem konkursu jest podnoszenie jakości komunikacji korporacyjnej on-line na polskim rynku kapitałowym

„Na I etapie konkursu www emitentów zostaną zbadane pod kątem: komunikacji z inwestorem, zawartości informacyjnej strony oraz użyteczności serwisu. W każdym z obszarów sprawdzanych będzie od kilku do kilkunastu kryteriów.” – opowiada Prezes Mirosław Kachniewski.

Ocenie konkursowej będą podlegały strony internetowe wszystkich spółek polskich i zagranicznych, których akcje w dniu 19 października 2012 roku były notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w tym na rynku NewConnect. Witryny internetowe będą oceniane w ramach 5 kategorii konkursowych: polskie spółki giełdowe należące do indeksów WIG20 i mWIG40, polskie spółki giełdowe należące do indeksu sWIG80, polskie spółki giełdowe nie należące do w/w indeksów giełdowych, polskie spółki giełdowe notowane na rynku alternatywnym NewConnect, wszystkie zagraniczne spółki giełdowe notowane na GPW w Warszawie, również na rynku NewConnect. Do II etapu (05.02.2013-29.03.2013) Konkursu Złota Strona Emitenta zakwalifikowanych zostanie 50 witryn o najwyższej punktacji – po 10 witryn w każdej z 5 kategorii konkursowych.

Spółki znając od kilku miesięcy kryteria konkursu miały czas na pracę na stronami. Mam wielką nadzieję, że po ocenie w ramach I etapu okaże się, że www polskich emitentów są lepsze niż w latach poprzednich. Celem konkursu jest zachęcenie spółek do regularnej pracy nad stronami internetowymi oraz promowanie nowych trendów komunikacji on-line. Internet, jak żadna inna dziedzina, bardzo dynamicznie się zmienia. W tym samym tempie zmieniają się potrzeby internautów, co powinno mobilizować do ciągłej pracy nad „wirtualnymi wizytówkami”. - dodaje Prezes Kachniewski

Regulamin Konkursu, harmonogram oraz szczegółowe informacje nt. Złotej Strony Emitenta VI są dostępne na stronie internetowej www.zse.seg.org.pl.

Więcej informacji:

Magdalena Raczek
Specjalista ds. PR
e-mail: mraczek@seg.org.pl
tel. (22) 826 26 89
www.seg.org.pl | www.zse.seg.org.pl

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych jest organizacją ekspercką, która istnieje od 1993 roku. Podstawowym celem funkcjonowania SEG jest udzielanie wsparcia spółkom w aspekcie informacyjnym (przekazywanie informacji o zmianach legislacyjnych), edukacyjnym (organizacja seminariów i konferencji) oraz prawnym (opracowywanie opinii prawnych, rekomendacji i interpretacji dotyczących nowych przepisów). SEG podejmuje prace na rzecz rozwoju polskiego rynku kapitałowego oraz reprezentuje interesy spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie Stowarzyszenie skupia ponad 260 spółek notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych oraz alternatywnym rynku New Connect, reprezentujących ponad 85 proc. kapitalizacji emitentów krajowych
Ostatnia aktualizacja 26/08/2013
Podziel Się