Narzędzia komunikacji korporacyjnej online

Relacja z wydarzenia: 

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych miało przyjemność zaprosić na seminarium „Narzędzia komunikacji korporacyjnej online”. Spotkanie odbyło się 18 września 2013 roku w Sali Notowań warszawskiej GPW (ul. Książęca 4). Partnerem wydarzenia była Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.

Video z wydarzenia dostępne na segnet.org.pl

Opis

Konferencja skierowana była do przedstawicieli relacji inwestorskich i osób odpowiadających za komunikację korporacyjną w spółkach giełdowych. Zaproszeni eksperci w praktyce zaprezentowali kwestie efektywnej komunikacji z inwestorami, przy wykorzystaniu najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych. Skoncentrowaliśmy się głównie na następujących zagadnieniach:

  • prezentacja jako niedoceniane narzędzie relacji inwestorskich
  • ewolucja strony korporacyjnej spółki giełdowej, czyli jak zmieniła się ona w ostatnich latach
  • komunikacja wideo w relacjach z inwestorami
  • specyfika relacji z inwestorami indywidualnymi

Seminarium przeznaczone było dla przedstawicieli spółek należących do SEG. Udział był bezpłatny.

Program

12:00-12:20 Rejestracja gości i kawa powitalna
12:20-12:35

Otwarcie konferencji

Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

12:35-13:15

Prezentacja jako niedoceniane narzędzie relacji inwestorskich

 

  • Jak spółki giełdowe wykorzystują prezentacje? Wyniki autorskich badań NOBILI PARTNERS
  • Do czego służą prezentacje? Cele i sposoby wykorzystania prezentacji inwestorskich w komunikacji spółki giełdowej
  • Jak zostać presentation designerem? Praktyczne wskazówki tworzenia dobrych prezentacji inwestorskich

Piotr Biernacki, Prezes Zarządu, NOBILI PARTNERS

13:15-13:55

How Corporate websites and online Communication are changing

  • Corporate websites are changing the way they present corporate information
  • In an attempt to tell the company story in the online environment in a more effective way, communication and top managers are on the constant lookout for innovative patterns of design, graphic layout, and, above all, structure and content
  • Many listed companies are abandoning the traditional presentation models based on old-fashioned corporate brochures, and are experimenting different online formats and narrative
Dario Mezzaqui, Partner, Message
13:55-14:15  Przerwa kawowa
14:15-14:55

Komunikacja wideo w relacjach z inwestorami

  • Moda czy konieczność
  • Zalety video-contentu
  • Jak wykorzystać nowe możliwości

Renata Żukowska, Prezes Zarządu, Instytut Rynku Kapitałowego - WSE Research SA

14:55-15:35

Specyfika relacji z inwestorami indywidualnymi

  • Wnioski wynikające z badania profilu inwestora indywidualnego
  • Potencjalny wzrost znaczenia tej grupy inwestorów
  • Doświadczenia spółek zagranicznych

Michał Masłowski, Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

 15:35-16:00  Lunch

Partnerzy

Partner
  logo_gpw_2.jpg  
Patroni Medialni
logo_bankier_thumb150.jpg logo_inwestycje_thumb150.jpg logo_pap_thumb175.jpg
  logo_gpw_media_thumb150.jpg  

 

Materiały

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami z konferencji:

Prezentacje (PDF):

  • Prezentacja jako niedoceniane narzędzie relacji inwestorskich

Pobierz

  • How Corporate websites and online Communications are changing

Pobierz

  • Komunikacja wideo w relacjach z inwestorami

Pobierz

Video z wydarzenia dostępne na segnet.org.pl

Transmisja

Transmisja online realizowana była dzięki firmie GPW Media

logo_gpw_media_thumb250.jpg

Video z wydarzenia dostępne na segnet.org.pl

Kontakt

Kontakt w sprawie konderencji:

ab.jpgAgata Bednarczyk
Manager ds. Konferencji
tel.: (22) 692 49 45
e-mail: agata.bednarczyk@seg.org.pl

 

 

Zdjęcia dla wydarzeń: 
Ostatnia aktualizacja 24/10/2014
Podziel Się