Komunikacja korporacyjna online

Relacja z wydarzenia: 

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych miało przyjemność zaprosić na seminarium poświęcone komunikacji korporacyjnej online. Spotkanie odbyło się 19 września 2012 roku w Sali NewConnect warszawskiej GPW (ul. Książęca 4). Partnerem wydarzenia była Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.

Opis

Konferencja skierowana była do przedstawicieli relacji inwestorskich i osób odpowiadających za komunikację korporacyjną w spółkach giełdowych. Zaproszeni eksperci w praktyce zaprezentowali kwestie efektywnej komunikacji z inwestorami, przy wykorzystaniu najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych. Skoncentrowaliśmy się głównie na następujących zagadnieniach:

  • oczekiwania inwestorów indywidualnych wobec spółek
  • jak zmienić stronę korporacyjną spółki
  • wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji z inwestorami
  • RSS, strona mobilna
  • przekaz wideo w relacjach inwestorskich

Seminarium przeznaczone było dla przedstawicieli spółek należących do SEG.

Udział w konferencji był bezpłatny.

Autorem zdjęć jest Małgorzata Drążek

Program

12.30 - 12.45 Rejestracja uczestników i powitalna kawa
12:45 - 12:55

Otwarcie seminarium


Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

12:55 – 13:25

Oczekiwania inwestorów indywidualnych wobec spółek


  • Charakterystyka inwestora indywidualnego

  • Oczekiwania inwestora względem zakresu informacji

  • Jakie formy komunikacji preferuje inwestor indywidualny

Michał Masłowski, Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych
13.25 - 13.55

Jak zmienić korporacyjną stronę internetową spółki, aby uzyskać nową jakość komunikacji korporacyjnej online?

 

Bogata treść, większa transparentność i częstszy kontakt z interesariuszami – studium przypadku


Po omówieniu przykładu, przedstawione zostaną zagadnienia:

  • analiza stron korporacyjnych polskich spółek w świetle międzynarodowych dobrych praktyk

  • wysokiej jakości strona korporacyjna jako najważniejsze narzędzie managera IR

  • najczęściej występujące błędy w serwisach korporacyjnych

  • rozwiązania Message

Dario Mezzaqui, Partner, Message

Bartosz Sawulski, Konsultant Komunikacji Korporacyjnej Online, Message

13.55 - 14.25

Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji z inwestorami

  • Blogi, fora dyskusyjne, serwisy społecznościowe i ich znaczenie w relacjach inwestorskich

  • Social media policy – jak ją przygotować i wdrożyć w spółce publicznej

  • Dobre praktyki komunikacji w mediach społecznościowych

Piotr Biernacki, Prezes Zarządu, Nobili Partners
14.25 - 14.45 Przerwa kawowa
14:45 – 15:15

RSS, mobilna strona

  • Czy inwestorzy korzystają z tych form komunikacji

  • Kiedy warto opracowywać aplikacje mobilne

  • Jak budować (co pominąć/co jest zbędne, co podkreślić)

Mikołaj Machowczyk, Head of Mobile, K2 Internet SA
15.15 - 15.45

Przekaz wideo w relacjach inwestorskich

  • Zalety komunikacji wideo

  • Przekaz online i vod

  • Możliwości i sposoby wykorzystania materiałów wideo

  • Jak dobrze wypaść przed kamerą?

Małgorzata Żmijewska-Kukiełka, Redaktor, GPW Media
15.45 - 16.30 Lunch

Partnerzy

Partner
  logo_gpw_2_thumb250.jpg  
Patroni Medialni
logo_pap_200_thumb150.jpg   logo_ipo_thumb100.jpg

Materiały

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami z seminarium:

Prezentacje (PDF):

  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji z inwestorami

Piotr Biernacki, Prezes Zarządu, Nobili Partners

Pobierz

  • RSS, strona mobilna

Mikołaj Machowczyk, Head of Mobile, K2 Internet SA

Pobierz

  • Oczekiwania inwestorów indywidualnych wobec spółek

Michał Masłowski, Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Pobierz

  • Jak zmienić korporacyjną stronę internetową spółki, aby uzyskać nową jakość komunikacji korporacyjnej online?

Bartosz Sawulski, Konsultant Komunikacji Korporacyjnej Online, Message

Pobierz

  • Przekaz wideo w relacjach inwestorskich

Małgorzata Żmijewska-Kukiełka, Redaktor, GPW Media

Pobierz

 

Kontakt

Kontakt w sprawie konferencji:

Agata Bednarczyk
Manager ds. Konferencji
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel. (22) 692 49 45
e-mail: agata.bednarczyk@seg.org.pl

Kontakt w sprawie członkostwa w SEG:

Joanna Bielecka
Manager ds. Komunikacji z Emitentem
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel. (22) 826 26 89
e-mail: joanna.bielecka@seg.org.pl

Zdjęcia dla wydarzeń: 
Ostatnia aktualizacja 24/10/2014
Podziel Się