Identyfikacja oraz prowadzenie list menedżerów i osób blisko związanych

Relacja z wydarzenia: 

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych miało przyjemność zaprosić na konferencję "Identyfikacja oraz prowadzenie list menedżerów i osób blisko związanych", która odbyła się 5 maja 2016 roku w siedzibie EY Academy of Business (Al. Armii Ludowej 26, Warszawa, budynek Focus, I piętro). Partnerami wydarzenia byli EY Academy of Business oraz Fundacja Standardów Raportowania.

Video z wydarzenia jest dostępne na    www.segnet.org.pl

Opis

W pierwszej części spotkania przedyskutowaliśmy następujące zagadnienia: identyfikacja menedżerów i osób blisko związanych rodzinnie, identyfikacja osób blisko związanych biznesowo, zawartość oraz dokumentacja listy menedżerów i osób blisko związanych.

W dalszej części konferencji skoncentrowaliśmy się na kwestiach związanych zarówno z gromadzeniem danych oraz niezbędnej dokumentacji do prowadzenia list w aspekcie formalnym i praktycznym, jak również odpowiedzialnością oraz ochroną ubezpieczeniową menedżerów i osób blisko związanych w zakresie poprawności list.

Spotkanie skierowane było do działów relacji inwestorskich, działów prawnych oraz osób odpowiedzialnych za przygotowanie i prowadzenie list menedżerów w spółce giełdowej.

Program

11:30-11:50 Rejestracja uczestników i powitalna kawa
11:50-12:00

Otwarcie konferencji

Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

12:00-12:30

Dyskusja panelowa: Identyfikacja menedżerów i osób blisko związanych rodzinnie

Piotr Biernacki, Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

Wojciech Chabasiewicz, Partner, Radca Prawny, Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy

12:30-13:00

Dyskusja panelowa: Identyfikacja osób blisko związanych biznesowo

Dariusz Witkowski, Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

Alina Świerczek, Łatała i Wspólnicy

13:00-13:30

Dyskusja panelowa: Zawartość i dokumentacja listy menedżerów i osób blisko związanych

Piotr Biernacki, Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

Tomasz Wróblewski, Adwokat, Olesiński i Wspólnicy

13:30-14:00 Przerwa kawowa
14:00-14:30

Dyskusja panelowa: Gromadzenie danych oraz niezbędnej dokumentacji do prowadzenia list - aspekt formalny i praktyczny

Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

Wojciech Chabasiewicz, Partner, Radca Prawny, Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy

14:30-15:00

Dyskusja panelowa: Automatyzacja sporządzania i aktualizacji listy osób związanych biznesowo

Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

Piotr Welenc, Dyrektor Rozwoju Rynku, Wolters Kluwer

15:00-15:30

Dyskusja panelowa: Odpowiedzialność i ochrona ubezpieczeniowa menedżerów i osób blisko związanych w zakresie poprawności list

Dariusz Witkowski, Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

Sebastian Kasparek, Dyrektor ds. Klientów Kluczowych, Insurance Expert

15:30-16:00 Lunch

Partnerzy

Partnerzy

 

 

 

 

 ey_aob_small.jpg

 

 


 

 

 

fsr.jpg

 

 
Patroni Medialni

 

logo_podstawowe_0.jpg

 

logo_pap_biznes.jpg relacje_inwestorskie.png

Materiały

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami z konferencji:

  • Dyskusja panelowa: Identyfikacja osób blisko związanych biznesowo

Alina Świerczek, Łatała i Wspólnicy

Prezentacja

  • Dyskusja panelowa: Zawartość i dokumentacja listy menedżerów i osób blisko związanych

Tomasz Wróblewski, Adwokat, Olesiński i Wspólnicy

Prezentacja

Transmisja

Transmisję online przeprowadziła INFOSTREFA.

logo_podstawowe_0.jpg

Kontakt

Kontakt w sprawie Seminarium:

ab.jpgAgata Bednarczyk
Manager ds. Konferencji
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel.: (22) 692 49 45
e-mail: agata.bednarczyk@seg.org.pl

 

 

Kontakt w sprawie członkostwa w SEG:

magda_c_konf.jpgMagdalena Cieciura
Specjalista ds. Współpracy z Emitentem
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel.: (22) 826 26 89
e-mail: magdalena.cieciura@seg.org.pl 

 

 

Zdjęcia dla wydarzeń: 
Ostatnia aktualizacja 12/06/2017
Podziel Się