O czym spółka wiedzieć powinna - komunikacja i budowanie polityki informacyjnej w spółce spotkanie dla przyszłych debiutantów Cz.I

Relacja z wydarzenia: 

Kolejne spotkanie w ramach cyklu "O czym spółka wiedzieć powinna - komunikacja i budowanie polityki informacyjnej w spółce spotkanie dla przyszłych debiutantów Cz.I" odbyło się 7 września 2006 roku.

Wrunkiem sukcesu spółki giełdowej jest dobre ułożenie relacji z otoczeniem rynkowym – z inwestorami, analitykami, mediami. W jaki sposób dotrzeć do wszystkich uczestników rynku? Jak przygotować się do emisji, by zakończyła się powodzeniem?
Na te pytania odpowiadają Hanna Linde Maciejec, pierwsza dyrektor działu promocji Giełdy i wykładowczyni komunikacji biznesowej na SGH, a także wiceprezes spółki INTERFERIE PL, która debiutowała na GPW już pod rządami nowych regulacji rynku kapitałowego.

Seminarium współfinansowane ze środków Uni Europejskiej

logo_uniadlaprzedsiebiorczych.jpg

Ostatnia aktualizacja 24/10/2014
Podziel Się